717. TOPESTETIC NA LATO

Od jakiegoś czasu intensywnie przygotowuję się na lato. Mam jednak kilka małych problemów, z którymi niekoniecznie radzę sobie o tej porze roku. Przede wszystkim nie lubię słońca. Jakoś tak zawsze mnie przypiecze, wychodzą mi bąble, skóra jest szorstka i sucha mimo częstego nawilżania. Zazdroszczę dziewczynom, które mają pięknie opalone ciała, ale sama nigdy tego nie doświadczyłam. Tak więc... opowiem Wam dzisiaj o duecie kosmetycznym, który bardzo pomaga mi w tym roku. Dwa cuda, które znalazłam na topestetic! Jesteście ciekawi co to takiego?




RESIBO
Pojemność: 300 g
Cena: 79 zł

Peelingi do ciała absolutnie uwielbiam! Po prostu mogłabym je wykonywać każdego dnia. Tym razem miałam możliwość przetestowania scrubu marki Resibo. I powiem Wam, że zaprzyjaźniliśmy się od pierwszego otwarcia. Ma cytrusowy zapach z nutą cynamonu, a przynajmniej tak mi się wydaje. Pachnie więc tak, jak sobie to wymarzyłam! Posiada dwa rodzaje drobinek - sól oraz cukier. Jeszcze nigdy nie używałam takiego peelingu i jestem nim absolutnie zachwycona. Świetnie usuwa martwy naskórek, wygładza ciało, ale też widocznie regeneruje i odżywia skórę. W składzie zawiera też różne oleje, dzięki czemu nasze ciało staje się miękkie w dotyku. Zapomniałam więc o wysuszonej skórze po zastosowaniu takiego peelingu. Zamknięty w szklanym słoiczku, bardzo wydajny. Przy stosowaniu dwa razy w tygodniu spokojnie wystarczy na dwa miesiące. Uważam, że jest to produkt godny polecenia! I już wiem, że kupię go ponownie. A jeśli już mamy ciało przygotowane na kolejne kosmetyki, to...



NKD SKN
Pojemność: 200 ml
Cena: 89 zł

Pamiętacie co pisałam na początku tego wpisu? No właśnie... Nie znaczy to jednak, że nie mogę mieć ładnie opalonego ciała. Wystarczy tylko mieć taki balsam samoopalający i gotowe. Aplikacja jest dziecinnie prosta - wszędzie dużo, na łokcie, kolana i stopy mniej! Nigdy nie umiałam nakładać takich kosmetyków i zawsze zostawały na moim ciele smugi, jakieś dziwne paski... A tutaj udało się już za pierwszym razem. Widać, że skóra jest delikatnie muśnęta opalenizną. Sama posiadam odcień medium, ale okazuje się, że nie jest taki mocny. Ma bardzo delikatny zapach. Sprawia, że skóra jest nawilżona i wygląda pięknie. Już dawno nie byłam tak bardzo zadowolona z jakiegoś kosmetyku. Dziewczyny, mówię całkiem serio - jeśli słońce nie jest Waszym ulubionym "dodatkiem" do lata, ale jednak chcialybyście mieć nieco opalone nogi to polecam Wam ten lotion. Będziecie zachwycone! Po trzech aplikacjach widać naprawdę fajny efekt, który utrzymuje się nawet przez 7 dni!



Jeśli zaglądacie na mojego bloga często to z pewnością wiecie też co nieco o sklepie topestetic. Jeśli jednak jesteście tutaj pierwszy raz to muszę coś tam wspomnieć, abyście wiedziały gdzie można kupić zaproponowane przeze mnie kosmetyki, a także uzyskać kilka ciekawych gratisów! Jako królowa promocji czuję się w obowiązku, by Wam o tym opowiedzieć!

Topestetic jest sklepem, w którym znajdziecie najlepsze dermokosmetyki znanych i cenionych na całym świecie marek. W tym sklepie klient jest najważniejszy. Dlatego też jego obsługa jest na najwyższym poziomie. Do każdego z zamówień dołączone są spersonalizowane próbki i prezeny oraz mnóstwo serca od osoby, która je pakuje. Wysyłka i zwrot nawet najmniejszych zamówień są zawsze darmowe. Na stronie znajdziecie również osoby, które udzielą darmowych konsultacji kosmetologicznych. Są to osoby w pełni wykształcone, posiadające ogromną wiedzę. Kontakt ze sklepem jest łatwy i przyjemny - możemy dzwonić, pisać maile, albo skorzystać z czatu! Absolutnie polecam!