716. BABY BLUE OD BONPRIX

W ostatnim czasie robię bardzo dużo zdjęć. Powiem Wam, że naprawdę to lubię. Wszystkie stylizacje możecie oglądać na moim instagramie, ale te, które podobają mi się najbardziej wrzucam również tutaj! Tym razem padło na zestaw od Bonprix ze wspaniałymi dodatkami ze sklepu Deichmann!
Jeansowa koszula była moim must have na ten sezon. Tak się w nich zakochałam, że teraz mam aż trzy. Ale... ta, którą oglądacie dzisiaj wpadła mi w oko jako pierwsza. Jest piękna, w kolorze baby blue z cudownymi zdobieniami. Wygląda ekstra nie tylko do spódniczki, ale także do jeansów! Biała spódniczka na początku nie do końca mnie przekonywała, ale okazało się, że była bardzo dobrym wyborem. W połączeniu z kapeluszem mamy iście letnią stylizację! Kluczem są tutaj dodatki. Spójrzcie na ten przepiękny koszyczek - widzieliście go już w jednej z poprzednich stylizacji. Noszę go praktycznie do wszystkiego! No i cudowne czółenka z odkrytą piętą na niskim obcasie. Ich kolor od razu zwrócił moją uwagę, wyglądają bosko! Nie są za wysokie, dzięki czemu mogę w nich śmigać nawet podczas długich wycieczek po mieście!










buty - Deichmann
spódniczka - bonprix
koszula - bonprix
torebka - Deichmann

Komentarze

  1. Prześliczna stylizacja! Taka jasna, dziewczęca i radosna. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula jest fantastyczna. Sama chętnie bym sobie taką sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja i ogólnie klimatyczne zdjęcia! ;) Buty i torebka przykuły moją uwagę. Dużo daje też kapelusz - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Twojego bloga z początków blogowania. Muszę przyznać, że bardzo się rozwinęłaś w tym co robisz. I wiem, że to może trochę głupio zabrzmi ale jesteś coraz piękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Połączenie odcieni niebieskiego, z brązem i bielą to strzał w 10. Masz poczucie stylu i wiesz, jak podkreślić swoją urodę. Zdecydowanie musimy zaglądać na Twój blog częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękna i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko z elementami Blue zawsze bardzo chętnie:) Tylko ja jakoś źle wyglądam w koszulach🙊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) wygląda tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja ci zazdroszczę, że Ty taka fotogeniczna jesfes:) piękna stylizacja. A buty mam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest cudna! Naprawdę niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyglądasz w takiej stylizacji a kolor błękitny wprost uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają te wszystkie niebieskie akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm styloweczka pierwsza klasa :) Połączenie kolorów, które nada się na każdą okazję :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te buciki. Idealnie pasują do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta stylizacja jest wprost przepiekna, wygladasz po prostu genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba własnie odczarowałaś ten kolor. Jakoś wcześniej mi się nie podobał, ale ta stylizacja jest boska

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor mają te buciki! Świetna stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka śliczna stylizacja :) bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Du siehst ja richtig klasse aus in diesem Outfit.Hat irgendwie was Mädchenhaftes.Trägst du hier eigentlich eine Strumpfhose.Wenn ja kann man sie kaum erkennen.Das gefällt mir sehr gut.So sollten
    Strumpfhosen im Sommer sein.Sehr fein, damit man kaum sehen kann das man eine an hat.
    Viele Grüsse Andrea

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak stylizacja bardza przypadła mi do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo.! Wszystko mi się w tej stylizacji bardzo podoba.
    Inne blogerki powinny się od Ciebie uczyć jak tworzyć lookbook na bloga. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.