714. WIOSENNA SUKIENKA MIDI

Z tymi sukienkami jest tak, że albo pokocham jakąś od pierwszego zobaczenia, albo w ogóle nie chcę mieć jej w szafie. No i przyznaję bez bicia, że gdy zobaczyłam tę z dzisiejszych zdjęć, w moim rozmiarze to już nie było odwrotu. Kliknięte, zaklepane, MOJA! I to była jedna z lepszych decyzji "ubraniowych", jakie podjęłam w tym sezonie. Układa się fenomenalnie, jest lejąca, ma fantastyczną długość, oddycha, a po praniu nic się z nią nie dzieje. No przecież nie mogłam trafić lepiej! Zakochałam się po uszy i nic już tego nie zmieni! Naprawdę warto w nią zainwestować, a jeśli zajrzycie na bonprix to znajdziecie ją także w wersji błękitnej i zielonej. Pamiętajcie jednak, że gdybyście ją zamawiali to polecam wziąć rozmiar mniejszą. Ale to jeszcze nie koniec moich "odkryć" w tym sezonie. Spójrzcie na moje białe tenisówki. Są skórzane, przewiewne, wygodne, piękne i koniecznie musicie mieć takie w swojej szafie. Nie żartuję. Wyszperałam je w sklepie CzasNaButy i uważam, że są warte swojej ceny. Doskonale dostosowują się do stopy i wyglądają bajecznie! I ostatnia nowość w mojej szafie, czyli cudowna torebka - kuferek. Jak wiecie do letnich stylizacji to jest totalny odjazd - pasuje absolutnie do wszystkiego. Takie cuda tylko w Deichmann!
To co, teraz powiedzcie mi co sądzicie o tej stylizacji! Czekam na Wasz głos!










sukienka - Bonprix
torebka - Deichmann
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Wyglądasz przepięknie :) sukienka jest śliczna choć nie jest to moja długość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka fantastyczna :) Sama chętnie bym w takiej chodziła tylko chyba połączyłabym ją jednak z obcasami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka oraz torebka. ;) Wyglądasz prześlicznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że jeszcze jakiś czas temu nie lubiłam midi? Nie wiem czemu teraz uwielbiam piękna ta twoja kiecka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci w niej, taka pozytywna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest :) I długość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taką długość sukienek! Moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty idealnie pasują do tej sukienki, która jest po prostu cudowna! Idealny wzór i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ci a tej długości. Wyglądasz naprawdę ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka. Lubię taką długość, zwłaszcza że jestem dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, chociaż ja widzę tu inne butki- sama zaś noszę tylko mini.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest urocze!
    Według mnie najładniejsza jest sukienka i torebka.
    Torebka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo i ja mam tak samo z ubraniami :D Albo od razu miłość albo nie biorę wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta sukienka! Ostatnio się na takie czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękna stylizacja oraz ty! Mam śliczny uśmiech, a zdjęcia pięknie oddają twoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka śliczna stylizacja :) bardzo mi się podoba torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę sobie wreszcie sprawić taką torebkę-koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest urocza! uwielbiam taka długość, choć nie wiem, czy nie jestem do niej za niska

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to fantastyczną masz sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pasuje ci taka stylizacja, wyglądasz uroczo

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo kobieca i zwiewna sukienka, wlasnie takie lubie najbardziej <3 Pieknie Ci w niej! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie sukienka jest idealna 💋❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealna sukienka a Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie. Bardzo mi się ta stylizacja podoba. Wszystko idealnie ze sobą współgra, a co najważniejsze dodatki idealnie dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  25. mega stylizacja, torebka dla mnie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta stylizacja jest zachwycająca! Też mam często tak, że coś mi od razu wpadnie w oko, mój rozmiar i jest moja ☺️

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny jest ten zestaw! Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie w niej wyglądasz!
    Długo rękaw to jednak to, czego w sukienkach nie lubię.
    Torebka idealnie pasuje do sukienki jak dla mnie!

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.