718. RÓŻOWA SUKIENKA W GROCHY

Wyobraźcie sobie, że chyba pierwszy raz robiłam zdjęcia na skraju lasu. Jakoś wcześniej nie przyszło mi do głowy, że mogą wyjść całkiem niezłe ujęcia. Dziś główną bohaterką jest sukienka w groszki. Kiedy ją zobaczyłam to stwierdziłam, że niekoniecznie jest stworzona dla mnie. Z drugiej strony moim ulubionym kolorem jest różowy, więc stwierdziłam, że zamówię i najwyżej odeślę. Okazało się, że to sukienka idealna na lato! Zwiewna, przewiewna, lekka, pięknie podkreślająca atuty i ukrywająca niedoskonałości. W połączeniu z białymi trampkami i kapeluszem prezentuje się tak, jak to widzicie na zdjęciach. Myślicie, że dobrym wyborem było zostawienie sukienki na lato? 







buty - CzasNaButy
sukienka - Szachownica
zegarek - Zegarki QQ
kapelusz - nn


Komentarze

  1. Ejjj przepiękna jest ta grochowa <3
    po raz kolejny zachwycam się rzeczami z szachownicy, szczerze przyznam, że niezbyt często tam zaglądam, ale teraz chyba koniecznie musze to zrobić :)
    Dawno ją kupiłaś ?

    I te tramposze do niej to jak najbardziej moje klimaty, właśnie tak noszę sie na co dzień :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę różu, więc już tytuł mnie zniechęcił, ale zajrzałam (na szczęście!) bo to taki nieoczywisty róż i sukienka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka nie w moim stylu, ale na Tobie wygląda mega uroczo 💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ma prześliczny kolor, taki dziewczęcy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest naprawdę wspaniała! Wyglądasz w niej przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma przepiękny kolor, te kropeczki są urocze. Podoba mi się też falbanka. <3 Wyglądasz przepięknie, a zdjęcia wyszły świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko hak pięknie w niej wyglądasz! Idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jak pięknie w niej wyglądasz! Idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Jak taka słodka dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jest ta sukienka. Mi zawsze grochy kojarzą się z Pretty Woman :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękna sukienka <3
    Pasuje do Twojej urody w 100% taka urocza :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna sukienka. Bardzo podoba mi się w tym zestawieniu zwłaszcza z kapeluszem. Właśnie sobie przypomniałam, że mam podobny i w ogóle go nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest obledna m świetnie wyszly ci te zdjęcia. Kto ci robi?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna i dziewczęca sukienka :) lubię groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka, choć dla mnie troszkę za długa 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Grochy i ta długość to totalnie nie mój klimat, ale Ty wyglądasz w tej sukience zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wiesz, sukienka na Tobie leży bardzo dobrze :) Pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za różem za to ta sukienka jakoś bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyglądasz! Sukieneczka jest przeurocza- przypomina mi styl lat 90-tych :)
    Buziaki ;)

    Zapraszam do siebie, właśnie pojawiła się nowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz prześlicznie w tej sukience :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę pięknie Ci w tej sukience, taki look bardzo do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz naprawdę ślicznie, mega pasuje do Ciebie ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.