711. DWIE STYLIZACJE OD FEMME LUXE

Na początku jestem ciekawa, czy zauważyliście zmiany na moim blogu? Jestem taka szczęśliwa, że zdecydowałam się na coś nowego! Uważam, że teraz szablon jest przejrzysty, ładny, wyraźny, a wszystkie elementy pięknie się komponują. Ogłaszam więc, że maj będzie miesiącem zmian, pracy i nowości. I obiecuję Wam oraz sobie, że próbuję i wytrwam, bo bardzo mi na tym zależy.
Dziś przychodzę do Was aż z dwoma nowymi stylizacjami. W ostatnim czasie polubiłam sklep FemmeLuxe. Powiem Wam, że można tam znaleźć nietypowe i bardzo ciekawe ubrania! Musicie zobaczyć sukienkę z dzisiejszego wpisu - ma długość ULTRA MINI, za to rękawy w wersji maxi. Jeans to hot trend, jeśli chodzi o ten sezon, więc nie mogłam sobie jej odmówić. Ale... kto woli klasykę będzie zadowolony z  jeansów podwiniętych na długość 7/8 i białego t-shirtu! W tej stylizacji czułam się jeszcze lepiej! A Wy? Wybierzecie swoją ulubioną stylizację?
Gdyby jeans Was nie przekonywał w żadnej wersji zajrzyjcie także do innych kategorii w sklepie: Joggers, Loungewear, T shirts !










Komentarze

  1. Szablon jest piękny do tego ty promieniejesz na zdjęciach ;) bardzo sympatyczne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta sukienka :) uwielbiam jeans w każdej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka wygląda bardzo ciekawie. Przykuwa uwagę. :)
    Pozdrawiam :*
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, nie wiedziałam, że mają tam takie fajne ciuszki :) sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, widzę ogromne zmiany- i moim zdaniem są to zmiany zdecydowanie na lepsze. Przecudownie wystylizowałaś te rzeczy!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon wygląda bosko :) bardzo mi się podobają te jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje, obie! Każda ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka zdecydowanie skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie prezentuje się nowy wygląd Twojego bloga. <3
    Jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza jest świetna i to ona moim zdaniem wygrywa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czego nie założysz to z tym uśmiechem zawsze pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oni mają mega ciuchy i naprawdę fajne jakości. Obydwie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja byłaby bardziej moja, ale sukienka też cudna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta dżinsowa sukienka wygląda świetnie, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo..jakie przyjemne zmiany na blogu!
    A jeansowa sukienka - bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta dżinsowa sukienka, koniecznie muszę ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza zdecydowanie bardziej mi się podoba. Super wyglądasz Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. taką sukienkę to bym chciała mieć :D boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te stylizacje! Uwielbiam jeans pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda to fajnie, szczególnie pierwsza propozycja, druga nie na moja figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz! Bardzo podobają mi się Twoje włosy.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacje,a najbardziej podoba mi się sukienka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka mnie urzekła! Wyglądasz cudownie w niej! Mnie też wzięło na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dżinsowa stylizacja jest super. Jestem ciekawa jak tam jest z rozmiarówką. Brać swój rozmiar czy inny?

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie mega mi sie podobaja, a Ty wygladasz wprost przepieknie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.