713. CZY AKCEPTUJESZ SIEBIE?

Dwa dni temu miałam okazję zrobić zdjęcia do dzisiejszego wpisu. I powiem Wam, było to dla mnie tak ogromne wyzwanie, że do dziś się tym stresuję. Zapytacie dlaczego? Ponieważ w tym "szałowym" komplecie widać mi brzuch. W mojej szafie nie mam absolutnie żadnych rzeczy, które pokazują właśnie tę część ciała. Dodatkowo NIGDY nie noszę stroju kąpielowego i naprawdę niewiele razy miałam na sobie bluzkę na naramkach. Nie lubię pokazywać swojego ciała, czuję się wtedy zawstydzona i nieco nawet zażenowana - nie potrafię wytłumaczyć dlaczego. Uwierzcie mi zatem, że wyjście w tej stylizacji do miasta i zrobienie zdjęć było ogomnym wyzwaniem. Pewnie zastanawiacie się dlaczego go ubrałam, skoro wcale nie chciałam go nosić. Czyżby typowa blogerka, która coś dostała i musi to pokazać, niezależnie od tego, czy ma na to ochotę? Otóż nie do końca. Komplet zamawiałam z pełną świadomością, że może być bardzo dopasowany i może odsłaniać część mojego ciała. Kliknęłam "zamów", bo... chciałam spróbować, przełamać swoją nieśmiałość i niepewność. Nie wiem czy dobrze zrobiłam, ale chyba jeszcze muszę do tego dojrzeć. No cóż, pierwsze koty za płoty! Dajcie znać, czy ta stylizacja jest dla Was OK!
Komplet znajdziecie na stronie FemmeLuxe! 







buty - Deichmann
komplet - FemmeLuxe

Na stronie FemmeLuxe obejrzyjcie również takie kategorie jak: Joggers, Loungewear, T-shirts! Znajdziecie tam mnóstwo modowych inspiracji i naprawdę niebanalnych stylizacji! 


Komentarze

  1. To mnie zaskoczyłaś teraz, bo figurę masz dobrą, a twarz bardzo sympatyczną i naprawdę spoko Ci w tym komplecie💙 Sama np. mam tak, że krępuje mnie moja chudość. Tzn. nie tyle mnie, bo byłam taka od zawsze i innego ciała nie znam. Ale te spojrzenia ludzi😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za odwagę! ;) Też nie lubię pokazywać za dużo ciała, czuję się z tym niekomfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. So nice outfit dear!!!It fits you perfect

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie masz się czego wstydzić! Mąż piękna figurę a brzuszek idealny:) Takie wdzianko bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz! Masz cudowną figurę, więc masz się czym chwalić i "co pokazywać" :)
    Więcej takich. Pozdrawiam:)


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super i masz piękną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla niektórych juz sam kolor w sobie jest odważny, a co dopiero cały komplet :P hehe
    Ja pewnie bym nie założyła, no może 15kg temu tak, ale teraz nie :(

    Do odważnych świat nalezy kochana, masz ładną figurę, to jak nie teraz, to kiedy ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wyglądasz wprost fenomenalnie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną figurę kochana i śmiało możesz ją pokazywać. Możesz, nie musisz :) Jeśli nie lubisz odsłaniać brzucha, masz do tego prawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz i możesz chodzić ubrana tak jak tylko chcesz. Chesz odsłonić brzuch to odsłaniasz, a jak nie chcesz to nie. Pełen luz - najważniejsze byś ty się dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze,nie rozumiem czego się tu wstydzić ? Masz naprawdę świetną i bardzo kobiecą figurę ! Ja sama bym chciała tak wyglądać, a niestety po ciążach wyglądam tragicznie :( Ja właśnie żałuję, że kiedyś tak bardzo się ,,wstydziłam" i nie chciałam się jakoś kobieco ubrać. A teraz no, wyglądam naprawdę źle i nie ma takiej opcji ;P Więc nie rób tego błędu co ja :) Bo wyglądasz naprawdę ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jesteś piękna i masz cudowna figurę. Pokazuj kawałek ciała i akceptuj siebie. Ja już dawno to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to sama nie mam już takiej odwagi do zdjęć jak kiedyś, kiedy byłam znacznie chudsza. Ale brawa dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś tak zgrabna że nie masz powodów aby się kreować ;) cudnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz pięknie! Ja bym nie miała odwagi na taki strój, choć w pełni akceptuję siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana całkowicie niepotrzebnie bo wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie niepotrzebnie się tym stresowałaś! Świetne zdjęcia, fajny komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie i nie było czego się wstydzić <3 Plus ten kolor tak pięknie do Ciebie pasuje. Jestem ogromną fanką tych zdjęć ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia bardzo mi się podobają :D Świetna sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow wyglądasz pięknie, bardzo kobieco i seksownie, a figura jak marzenie

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie masz świetną figurę i super wyglądasz w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń

  22. Dobrze zrobiłaś, że kupiłaś ten zestaw - super wygląda na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty wyglądasz w tym świetnie ale ja nie mam tak ładnej tali i nie wyglądałabym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę figura marzenie - zdecydowanie nie masz powodu do wstydu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalnie oblednie wygladasz w tym zestawie, a figura u Ciebie jest po prostu obledna <33

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.