710. SUKIENKA W DOMU

Dziewczyny - mam dla Was wyzwanie. Zamieniamy domowe dresy na sukienki. Pamiętajcie, że te luźne, wygodne spodnie mogą okazać się zdradliwe, a t-shirty luźne i wygodne zamaskują kilogramy, które przyszły podczas kwarantanny. Ja się tego mega obawiałam, dlatego też postawiłam sobie wyzwanie - przynajmniej raz w tygodniu ubrać sukienkę, zrobić makijaż i po prostu zrobić taki "dzień dla siebie". Tym razem padło na przepiękną sukienkę w maleńkie kwiatki. Wzór od razu skradł moje serducho, dlatego wiedziałam, że musi być moja. Kupiłam ją w lokalnym, zaprzyjaźnionym sklepie. Natomiast kapelusz to wyrób marki HatHat! Staram się wspierać polskie marki i pokazywać Wam takie właśnie cuda, które zazwyczaj tworzą niezwykle sympatyczne i utalentowane osoby! A Wy macie w swojej szafie coś co wyszło spod ręki polskiej firmy? Chętnie się dowiem co to takiego!








sukienka - Eva Women
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Jak zawsze wyglądasz kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kwiaty oraz kapelusz tworzą zgrany duet! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznam, że ostatnio często dresik. Ale sukienka mogłaby być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną masz tę sukienkę! Uwielbiam kwiatowe wzory ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka.tez musze sobie zrobić takie dni w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam Ciebie w kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko dres ostatnio :))) Na szczęście ostatnie kilka tygodni dużo chodzę więc nic nie przybyło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ta książkę. Sukienka jest przepiękna 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękna :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka :) bardzo lubię ubrania w kwiatki :) A u mnie to same sieciówki królują w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuudownie wyglądasz! Kurcze, sama będę polowała na taki kapelusz, bo jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla samej siebie też warto czasem sie wystroić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka, uwielbiam motywy kwiatowe na ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wiosennie! Cudnie i kobieco wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kwiaty, cudna sukienka... Wiosenna sesja niezwykle udana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham kwieciste sukienki, a kapelusz dodaje jej niesamowitego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest prześliczna :) wyglądasz w niej super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha, ha ja właśnie sobie postanowiłam, że właśnie każda niedziela będzie taka, w sukience, makijażu, a co! W domu też trzeba się ładnie prezentować. Pięknie wyglądasz, tak zwiewnie, dziewczęco.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kwiatki na sukienkach :) Z polskich firm mam hmn swoje DIY haha :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podejmuję "wyzwanie" i będę zakładała raz w tygodniu sukienkę :D. Pięknie wyglądasz, sukienka jest cudowna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez jestem wielką miłośniczką sukienek! Piękne zdjęcia! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja mi się podoba, w tej sukience wyglądasz świetnie, dziewczęco i uroczo:) U mnie brak sukienek, ale mam nadzieję, że niedługo to nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkowicie się z Tobą zgadzam! Uważam, że takie siedzenie w dresach i wielkich koszulkach wcale nam nie służy. Ja mimo wszystko staram się nie nabrać tych dodatkowych kilogramów, ba! nawet zaczęłam ćwiczyć :D Coś w końcu trzeba robić, żeby nie zwariować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia! Bardzo lubię tu zaglądać ☺️
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sesja mi się podoba 😀 co do sukienek w kwiaty w tym roku planuje kupić swoją pierwszą 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka super. Sama w tym roku za kupuje pierwsze swoje kwiaty na sukience 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. A wiesz, że w piatek przyszło moje ostatnie zamówienie? dwie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się wzór tej sukienki! Ja od czasu do czasu również lubię się wystroić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygladasz naprawde oblednie w tej sukience <3 Bardzo lubie takie motywy! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.