790. WIOSENNA ENERGIA Z GOODLOOKIN

 Czas chyba na mały powiew wiosny! Wiem, że moje stylizacje zahaczają jeszcze odrobinkę o te zimowe, ale ostatnio pogoda lubi nam płatać niemałe figle. Dlatego też z przyjemnością publikuję zdjęcia w kurteczkach, czy płaszczykach. Mam nadzieję, że to Wam nie przeszkadza, bo przecież ani Wy ani ja nie lubimy marznąć, prawda? Zresztą ja jestem takim zmarzluchem, że rano noszę jeszcze szalik do pracy, nigdy nie zapominam też o czapce i podkoszulce. Nic na to nie poradzę, po prostu lubię ciepełko!


Wracam też do regularnych publikacji. Możecie mnie z tego w najbliższym czasie rozliczyć. Dziś usiadłam do laptopa i przygotowałam kilka wpisów ze stylizacjami, a już niedługo chciałabym tu trochę urozmaicić treści także o książki czy też recenzje kosmetyków. Bardzo chciałabym, żeby to miejsce tętniło życiem, a każdy czytelnik znalazł tutaj coś dla siebie. Wiem, że taka forma wcześniej Wam odpowiadała, dlatego jeśli coś jest dobre to po co to zmieniać? 

A teraz muszę, bo się uduszę! Piękne, wiosenne płaszczyki ze sklepu Goodlookin. Pierwszy to mój absolutny faworyt, idealny do stylizacji boho. Wiecie, klimat z frędzlami, beże i brązy, a do tego kapelusz. Zdecydowanie czuję się w tym dobrze! Drugi natomiast to alpaka w fioletowym kolorze, więc coś idealnego na złapanie odrobiny koloru na wiosenne dni! Dajcie znać który jest Waszym faworytem!






buty - Neścior
spodnie - allegro
płaszcz - Goodlookin
torebka - Fabiola
kapelusz - HatHat 






buty - Adidas
spodnie - Sklep Sportowy Eva
bluza - Lemonada
płaszcz - Goodlookin 
plecak - Deichmann
czapka - Pepco 


Komentarze