792. BJöRK, CZYLI NOWOŚĆ MARKI FABIOLA

 Nie wiem, czy istnieje jeszcze ktoś, kto nie zna marki Fabiola. Ja znam ją od samego początku, kiedy Krystian dopiero zaczął projektować swoje torebki. Jestem pełna podziwu jak marka się rozwinęła, zyskała zaufanie klientów i stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce. Rozpiera mnie duma, że mamy w naszym kraju tak zdolnych ludzi!

Dziś chciałabym Wam pokazać stylizację, do której wykorzystałam najnowszy model torebki Fabiola, mianowicie Björk. Podoba mi się niej to, że jest bardzo miękka i z łatowścią spakujemy ją w podróż. Do tego możemy wybrać sobie dowloną personalizację. Mój model posiada grawer z inicjałami, ale widziałam też, że dziewczyny stawiały na swój znak zodiaku, albo złote litery, układające się w imiona czy też ksywki. I chociaż sama dość rzadko chodzę ubrana w czerń, to jednak torebka sprawiła, że wybrałam ją jako motyw przewodni. Całość ożywiłam kolorowymi dodatkami - zielonym golfem i pomarańczową czapką. W ramach eksperymentu wypróbowałam też wersję z czapką z daszkiem. Która wypadła lepiej?






buty - Puma
spodnie - Szachownica
golf - nn
czapka - Volcano/Adidas
płaszcz - Lidl
torebka - Fabiola

Komentarze