791. PAKUTEN - NOWOŚĆ W MOJEJ GARDEROBIE

 Sklep Pakuten znalazłam w internecie stosunkowo niedawno. Dziewczyny zawsze pokazywały stamtąd świetne, dresowe komplety, czy sukienki, których najzwyczajniej w świecie zawsze mi brakuje. No i nie ukrywam, że pchnięta ciekawością zajrzałam na tę stronę. Zajrzałam i przepadłam. Kolekcja jest po prostu bajeczna, a wzorów i modeli tyle, że nawet nie wiedziałam do końca ma co się zdecydować. Muszę Wam też wspomnieć o cenach, ponieważ Pakuten ma naprawdę niskie ceny. Nie spodziewałam się, że za 100 złotych dostanę świetnej jakości dres, który dodatkowo świetnie wygląda. 

No i jak już pewnie wywnioskowaliście mój wybór padł właśnie na dres. Karmelowy kolor, bluza z kapturem, delikatne, złote logo i wygodne spodnie ze ściągaczem. Nie żałuję tego wyboru, ponieważ komplet jest bardzo wygodny i prezentuje się idealnie. Jeśli coś Wam mogę doradzić to starannie wybierajcie rozmiary i na pewno będziecie zadowolone. Ja dorzuciłam czapkę, długą kurtkę i wygodne buty. Deszczowy dzień okazał się nie być takim strasznym jak się na początku wydawało. 






buty - Adidas
dres - Pakuten
kurtka - bonprix
czapka - nn

Komentarze