725. HYGIENIC LINE AVA LABORATORIUM

Nowa seria antybakteryjnych kosmetyków Hygienic Line marki Ava Laboratorium została przeze mnie naprawdę dokładnie przetestowana. Szorowałam dłonie, myłam twarz i dzisiaj opowiem Wam trochę o tym jak sprawdziła się ta linia. Wraz z pojawieniem się pandemii każdy z nas pewnie zaczął myć ręce jeszcze dokładniej. Różnego rodzaju kosmetyki na bazie alkoholu sprawiały, że dłonie były przesuszone i popękane. W serii kosmetyków Hygienic Line zawarte są jony srebra, które są stosowane w usuwaniu bakterii i wirusów, a także mnóstwo składników pielęgnujących, takich jak ekstrakt z aloesu, wierzby oraz olejku z drzewa sandałowego. Dzięki temu skutecznie usuniemy wszelkiego rodzaju wirusy ze skóry, ale też dobrze o nią zadbamy. W skład tej serii wchodzi pięć kosmetyków: dwa do twarzy i trzy do rąk. 




ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA RĄK
na bazie alkoholu
z aktywnymi jonami srebra
Pojemność: 200 ml
Cena: 30 zł

To produkt, który może zastąpić Wam tradycyjne mydło. Jestem z niego naprawdę zadowolona, ponieważ nie wysusza dłoni, a nawet powiedziałabym, że je nawilża. Producent informuje nas, że technologia PURE, która oparta jest na aktywnych jonach srebra szybko redukuje chorobotwórcze bakterie. Oczywiście tego nie widzimy, ale uważam, że jeśli tak jest to naprawdę jest to produkt godny polecenia. U mnie stoi w łazience i faktycznie zastąpiłam nim mydło. Ma bardzo przyjemny, nieco słodki zapach. Nie czuć w nim alkoholu. Prawdopodobnie wyczujecie w nim nuty rumianku, który dodatkowo pielęgnuje naszą skórę rąk. Konsystencja tego żelu jest dość gęsta, ale z łatwością rozprowadza się na dłoniach.


ANTYBAKTERYJNY KREM DO RĄK
z aktywnymi jonami srebra 
2 w 1
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 15 zł

Taka wielka tuba kremu do rąk nie przytrafiła mi się już dawno. Najpierw o zapachu, który mnie zachwycił. Jest słodki, jakby połączenie aloesu i masła shea, jak dla mnie idealny. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Powiem Wam, że na moich przesuszonych dłoniach zrobił naprawdę dobrą robotę. Ręce mam teraz delikatne, nawet jeśli stosuję dezynfekcję ostrymi środkami. Łagodzi wszelkiego rodzaju podrażnienia. Jest dość gęsty, ale rozprowadza się bez problemu. Jest niesamowicie wydajny, więc myślę, że spokojnie wystarczy mi nawet na 5 miesięcy stosowania. Stosuję go kilka razy dziennie. Jest to produkt 2 w 1 ponieważ oprócz swoich naturalnych właściwości pielęgnacyjnych zapewnia także ochronę przed drobnoustrojami i bakteriami. 



ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO RĄK
na bazie alkoholu
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 17 zł

To cudo mieści się w dłoni i w każdej torebce. Noszę go przy sobie już od dwóch tygodni i polubiłam się z tym małym cudem. Sporządzony został na bazie alkoholu etylowego, ale w ogóle go nie czuć. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie dezynfekcja rąk jest konieczna. Po wizycie w sklepie, siadając do laptopa, dosłownie w każdym miejscu i przy każdej czynności. To naprawdę świetny, sprawdzony produkt. Jest malutki i bardzo poręczny, a jego aplikacja trwa dosłownie kilka sekund. Jeśli szukacie czegoś do dezynfekcji rąk, a ten temat nadal nie jest Wam obojętny to potrzebujecie tego żelu. Dostępny jest również w butelkach 200 ml, w cenie ok. 27 złotych.


ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA TWARZY
Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 21 zł

Odkąd poznałam produkty Ava Laboratorium to kocham oczyszczać twarz. Dlatego też, kiedy dowiedziałam się, że w nowej serii będzie żel do mycia twarzy bardzo się ucieszyłam. Produkt ten bardzo dobrze i dokładnie oczyszcza cerę. Pozostawia ją przyjemną i nawilżoną. Po umyciu twarz jest mił w dotyku. Oczywiście produkt może być stosowany także na szyję i dekolt. Oprócz działania oczyszczającego posiada też antybakteryjne. Redukuje chorobotwórcze drobnoustroje, a przy okazji także łagodzi podrażnienia. Może być stosowany przez osoby, które nietolerują zwykłych środków myjących. Ma bardzo gęstą konsystencę, jak chyba cała linia Hygienic Line. Przy myciu tworzy się bardzo delikatna, kremowa piania, a podczas masowania twarzy poczujecie oczyszczenie. Pachnie słodko, aż ślinka cieknie!


ANTYBAKTERYJNY TONIK DO TWARZY
z aktywnymi jonami srebra
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 21 złotych

To już ostatni produkt z tej świetnej serii. Wystarczy nanineść na płatek kosmetyczny kilka kropel, a następnie przetrzeć skórę. Dzięki niemu usuniemy wszystkie bakterie ze skóry, a produkt ten pozwoli także na przywrócenie równowagi hydrolipidowej skóry. Konsystencja zwykłego toniku, za to zapach intensywny i ziołowy. Po użyciu toniku często mam uczucie ściągniętej skóry, natomiast przy produkcie, który opisuję nie spotkałam takiego problemu. Jak dla mnie naprawdę produkt godny polecenia. Podczas miesięcznej kuracji zauważyłam znacznie polepszony poziom nawilżenia skóry. Jeśli szukacie naprawdę dobrego toniku to na pewno będziecie zadowoleni!



Cała seria produktów Hygienic Line jest oparta na aktywnych jonach srebra. To właśnie dzięki nim uzyskujemy efekt ochrony przed bakteriami, drobnoustrojami itp. W czasach pandemii z pewnością każdy z nas dokładniej dba o skórę rąk i twarzy, więc warto zainwestować w ten zestaw kosmetyków!