721. #FEMMELUXE NA WAKACJE

Powiem Wam, że ubrania z FemmeLuxe zagościły w mojej szafie na dobre. Lubię niecodzienne propozycje i to, że są to rzeczy nietuzinkowe. Brak tutaj sieciówkowych "powtórek", cały czas pojawia się coś nowego. Zresztą sklep ten ma rozbudowane kategorie takie jak: joggers, loungewear i t-shirts, więc z łatwością każda z nas znajdzie coś dla siebie.
Tym razem wybrałam dresowy komplet - szorty i kamizelkę bez rękawów. Nie do końca wiedziałam czy to jest dobry pomysł i przede wszystkim, czy będę miała z czym zestawić taki ubiór. Wygląda na nieco męski... Wszystko ułożyło się idealnie, gdy wyjechałam nad morze. Szorty i kamizelka fajnie wpisały się w nadmorski klimat i okazało się, że pasują perfekcyjnie na chłodniejszy wieczór!
Druga stylizacja to taki zwyklak, w którym śmigam i do sklepu, i na spacer, a nawet na spotkanie ze znajomymi! Kolor koszulki jest obłędny, a dresy naprawdę wygodne. Jedyną ich wadą jest to, że nie posiadają kieszeni, ale ze wszystkim można sobie poradzić! Dajcie znać, która stylizacja przypadła Wam bardziej do gustu!











Komentarze

  1. Świetne propozycje kochana! Wyglądasz naprawdę zjawiskowo i widać, że to mega wygodne propozycje <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :D Koszulka najbardziej mi się spodobała :D
    Super zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną koszulkę, tę koralową. Akurat dzisiaj mam ją na sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle do mnie piszą, ale jakoś się nie zdecydowałam😅 Twoje stylizacje jak zawsze fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby spodenki były nieco krótsze, komplet idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja fajna na jakiś letni wypad na przykład pod namiot

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście idealne na lato i na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka produktów tej firmy i uważam że są wysokiej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mocno się zastanawiam nad tym sklepem choć nieco odstrasza mnie ich modelka 🙈
    Cudne stylówki, obie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestawy wybrałaś, faktycznie idealne na wakacje, stylowe i wygodne

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne włosy 😍 nie do końca mój styl, ale ładnemu we wszystkim ładnie! Jak patrzę na tą koszulkę to chętnie wybrałabym się do tej Californi❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa świetne i wygodne zestawy! Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tenisówki, dresik i ta brzoskwiniowa koszulka <3 fantastyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają te stylizacje :) super spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam trochę ich ciuszków i naprawdę są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi zestaw bardziej w moim stylu, bo nie lubię pokazywać brzuszka :) Jak dla mnie, super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Totalnie zakochałam się w t-shircie California :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie pierwszy zestaw! Po prostu wow! Takie trochę podwórkowy styl niegrzecznej dziewczyny, co nie? Coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super się prezentuje ta stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka - mega! A trampki o tym kolorze mam w swojej szafie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  22. No wszystko piękne pięknie się prezentuje . Idealne komplety na lato .

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugi zestaw chętnie bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wybór ubrań :) Ja tam jakoś nie mogę znaleźć nic dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz wprost cudownie, genialnie skomponowane stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.