723. PREZENT MARZEŃ

Jestem ciekawa, czy istnieje dla Was prezent marzeń? Coś absolutnie wyjątkowego i niesamowitego? Jaki powinien być ten wymarzony podarunek? Ja od jakiegoś czasu stawiam na przeżycia i doświadczenia. Oczywiście prezent w formie materialnej - perfum, naszyjnik, książka to coś świetnego, ale... ja wybieram coś całkiem innego. 
Prezent Marzeń to miejsce w sieci, gdzie zgromadzone są atrakcje z całej Polski. Dzięki temu swoim bliskim sprawicie wspaniałą niespodziankę, którą będą wspominać przez lata. Na stronie znajdziecie prezenty dla każdego: dla kobiet, dla mężczyzn, dla dwojga i dla samotników. A wybór atrakcji jest przeogromny. Masaż czekoladowy, lot szybowcem, kolacja we dwoje, skok na bungee, a może jazda superszybkim samochodem? Aż mam ciarki kiedy o tym wszystkim myślę! 
Dzięki tej stronie otrzymałam mój prezent urodzinowy, czyli lot w tunelu aerodynamicznym. Atrakcję mam zamiar zrealizować jeszcze w te wakacje. Uwielbiam wyzwania i chociaż trochę się boję to wiem, że będzie to coś, co zapamiętam do końca życia. W końcu pierwszy raz będę LATAĆ!
Co więcej Prezent Marzeń na jedną noc zabiera mnie do Łagowa, do zamku Joannitów. Będę mogła się poczuć jak prawdziwa księżniczka! Nocowanie w zamku to dla mnie kompletna nowość, ale jak wiecie ja lubię takie ciekawostki.




Musicie wiedzieć o kilku sprawach technicznych, żeby łatwiej Wam było znaleźć odpowiedni prezent nawet na ostatnią minutę. Przede wszystkim atrakcje zostały podzielone na kategorie bądź na województwa - jak Wam wygodniej. Wszystko załatwiacie jednym kliknięciem. 
Każde zamówienie możecie opłacić zarówno przelewem tradycyjnym, kartą kredytową lub transakcją online. Dla wszystkich voucherów wysyłanych pocztą  możliwa jest również zapłata przy odbiorze. 

Vouchery można wykupić w różnych opcjach.
Voucher tradycyjny to po prostu wydrukowana, kolorowa grafika na twardym papierze, wraz z opisem atrakcji i zdjęciem. Może zostać wysłany zarówno na adres klienta, jak i osoby, którą chcemy obdarować taką niespodzianką. Gwarantuję Wam, że wysyłka jest błyskawiczna - ja miałam paczkę już na drugi dzień.
Voucher elektroniczny - wystarczy kliknięcie i opłacenie zamówienia, a taki bilet zostanie przesłany na naszą skrzynkę mailową. Wtedy sami mamy możliwość wydrukowania go - ta opcja dostępna jest bez żadnych dodatkowych opłat. To tak gdyby komuś zapomniało się o urodzinach! To takie małe koło ratunkowe. 
W galeriach handlowych w całej Polsce znajdują się stoiska PrezentMarzeń. Tam również zakupicie vouchery prezentowe na dowolną atrakcję. Każdy z nich będzie zapakowany w ozdobną kopertę, by mógł stać się wyjątkowym upominkiem.
Dodatkowo, po opłacie 10 złotych możecie zamówić do Waszego biletu metalowe pudełko, które widzicie u mnie na zdjęciu. Uważam, że wygląda pięknie, pomysłowo, a po realizacji wybranego marzenia możemy spakować do niego zdjęcia z aparatu instax. To będzie prawdziwa pamiątka na lata.


Zajrzyjcie na stronę www.prezentmarzen.com i dajcie znać co Wy chcielibyście wybrać? Jakie atrakcje kręcą Was najbardziej? Obiecuję, że w moich SM zdam relację jak było zarówno w zamku jak i w tunelu aerodynamicznym! Trzymajcie kciuki, żeby było cudnie!

PS. Najważniejsza informacja - taki prezent ma czas realizacji aż 365 dni! Nie musicie się więc martwić, że ktoś nie zdąży wykorzystać swojej niespodzianki!

Komentarze

  1. Takie prezenty to z pewnością super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna atrakcja z odwiedzinami w zamku. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą stronę już od dawna, jak dla mnie świetna sprawa w pomyśle na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na prezent i na plus jest czas realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nie będę oryginalna, ale w dobie dzisiejszych czasów, gdzie każdy pędzie za pracą, za karierą, za kasą, najlepszym prezentem dla drugiej osoby jest po prostu poświęcony jej czas....

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się marzyło latać 😁 i będę latach jeszcze w tym roku 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam doskonale tę firmę i korzystam z ich ofert w kwestiach prezentowych. Np. w zeszłym roku podarowałam Mamie wizytę w SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam bardzo dobrze tą stronę, mają świetną ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dwa razy taki prezent i to naprawdę świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły na prezent dla bliskiej osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na prezent! Ten Zamek jest klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta strona jest genialna :) często kupuję tam prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie prezenty jak oferuje prezent marzeń są genialne 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie mnie takie prezenty zachwycają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno ucieszyłabym się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. mój mąż ma we wrześniu urodziny i właśnie nie wiem co mam mu kupić, taki prezent marzeń to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  17. już kilka razy korzystałam z tego prezentu! świetna sprawa bo można obdarować bliskich pięknymi wspomnieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama bym chciała dostać taki prezent :) Coś fajnego bym sobie sprawiła :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki prezent to naprawdę fajna rzecz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam od nich taki prezent jakiś czas temu 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa z tym prezentem marzeń! Ja ostatnio miałam urodziny i dostałam od chłopaka pióro kulkowe parker urban! Bardzo elegancki i klasyczny prezent. Wygrawerował na nim: kocham cię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.