724. #NATURA

Zastanawiam się czy jesteście #teamwieś czy #teammiasto? Ja mieszkam cały czas na wsi, chociaż na studia przeprowadziłam się do Zielonej Góry. Totalnie pokochałam to miasto i zawsze miałam nadzieję, że tam właśnie zamieszkam w przyszłości. Odpowiada mi tam dosłownie wszystko. A do mojej malutkiej miejscowości przyjeżdżałabym na weekendy i urlop. Oczywiście życie pisze nam często całkiem inne scenariusze i tak naprawdę bardzo lubię wieś. Na co dzień niekoniecznie zauważam jak tutaj jest pięknie, bo w codziennym pędzie gdzieś mi to umyka. Ale kiedy mam chwilę wolnego czasu i mogę wsiąść na rower i uciec gdzieś, gdzie nikt mnie nie znajdzie to naprawdę bardzo mnie to cieszy. Potrzebuję odpoczynku.
Tym razem postawiłam na prostą stylizację - jeansy i t-shirt zawsze się sprawdzą w takich sytuacjach. Do tego dwa niezbędne elementy kapelusz i białe trampki! Doskonale się czułam i znalazłam cudowne, zaciszne miejsce. 







stylizacja - TXM
kapelusz - szaleo

Komentarze

  1. Klasyka zawsze się obroni! Super look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny kapelusz :) idealny na weekendowy wypad za miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba koszulka super

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely photos dear!I like your T shirt

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie.
    Zielona Góra to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pół życia chciałam mieszkać w wielkim mieście. Odmieniło mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Dziewczęco i na luzie.
    Podobają mi się te spodnie - maja taki krój jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Team Miasto zdecydowanie, ale wieś też ma swoje uroki💙

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zdecydowanie #teammiasto. <3 Mam szczęście, że mieszkam w takim mniejszym i mam pod nosem pełno zieleni. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wieś na weekendy :) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, uwielbiam takie miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, totalnie niezobowiazujące! ja bym pewnie jeszcze jakiś drobny, sportowy zegarek do tego dorzuciła, bo kocham ten dodatek.. wcozraj widziałam chyba na zegarowni jeden cudny, mozę potem podrzuce link w komentarzu jeśli znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mieszkam w mieście, więc z kole na wakacje lubie jeździć w ciche i spokojne miejsca, tak jak teraz właśnie byliśmy na Podlasiu :) tak uciec i odpocząć od tego całego miejskiego zgiełku :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :)
    Kochana czy słonecnziki już rosną tam niedaleko ciebie ? :D
    bo w sierpniu nad morze sie wybieramy, więc może w tym roku uda się cyknąć sesję :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od zawsze mieszkam w miescie ale kocham mniejsze miasteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe życie mieszkam w dużym mieście i powoli marzę o małym domku gdzieś na obrzeżach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zdecydowanie #teamwieś. Od zawsze intryguje mnie otaczająca natura; staram się z niej czerpać jak najwięcej. Ogród, sad - wielka miłość, która odwdzięcza się pokaźnymi zbiorami warzyw i owoców.
    W mieście natomiast studiuję... nie jest źle, ale zdecydowanie czegoś mi brakuje :D

    Przepiękna stylizacja. Wyglądasz olśniewająco.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia w przepięknym klimacie! ;) Ja póki co wolę miasto, ze względu na większe możliwości, ale kiedyś chciałabym jednak mieć domek w spokojniejszym miejscu ;) Zobaczymy jak to wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny t-shirt! Jejku jak ja już czekam na mój kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jednak wolę wieś... mieszkam na obrzeżach miasta i całkiem mi tu dobrze. autobusy nie dojeżdżają, sklep jest jeden. hahaha

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia na łonie natury cudo.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam dokładnie tak samo jak Ty, od dzieciaka bliżej wsi, jednak dopiero na studiach zrozumiałam zalety miasta i to tam chciałabym mieszkać :)) spokojne rodzinne miejsce to idealny relax tylko na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny casualowy zestaw, ładny i wygodny, idealny na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wychowałam się na wsi i bardzo lubię tam wracać, jednak już wsiąkłam w miejski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem typowy mieszczuch :) Teraz tymczasowo mieszkam na wsi i totalnie się nie odnajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie to zawsze #wieś, takiego spokoju nie ma nigdzie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też całe życie mieszkam na wsi, ale lubię czasami pojechać do miasta 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.