693. JESZCZE LEPIEJ

Na początku roku każy z nas chce być lepszą wersją samego siebie. Ustalamy jakieś postanowienia noworoczne, deklarujemy chęć zmian, a często robimy coś wbrew sobie. Chyba nie do końca o to chodzi. Nowy Rok powinniśmy traktować jako kolejną kartkę, niekoniecznie osobną i odrębną. Powinna stanowić część naszej historii. Wydaje mi się, że powinniśmy być po prostu sobą, spełniać marzenia i realizować się w tym, co potrafimy najlepiej.
Życzę Wam w 2020 roku dużo zdrowia, bo bez tego nie ma niczego. Życzę też sporej dawki miłości i zaangażowania, żebyście zawsze mieli przy sobie osobę, której możecie zaufać i która otoczy Was uczuciem. Życzę Wam też, na sam koniec spełnienia marzeń, szczególnie tych, które trzymacie głęboko w serduszku. Niech Wam się szczęści!






buty - Deichmann
sukienka - moodo
kapelusz - HatHat


Komentarze

  1. Dla Ciebie również wspaniałego roku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No. Zdjęcia wyszły świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kozaczki! Sama mam podobne i notorycznie je noszę bo je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczną stylówkę 😍 wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę wszystkiego dobrego w tym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100%. Ludzie często zle podchodzą do planowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz 😍
    Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze w 2020 roku 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Z każdym kolejnym rokiem na karku coraz bardziej docenia się zdrowie, więc dzięki i też życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja piękna, całkowicie w moim guście! Pomyślności w 2020! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie Ci w groszkach! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana życzę Ci samych pięknych dni w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja odpuszczam wszelkiego rodzaju postanowienia noworoczne..po prostu trzeba być dobrym człowiekiem - dla siebie i innych. Cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Buziaki w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam postanowienia,ale i nich nie mówię. Nowy Rok traktuje jako nowa kartkę i po prostu dobra wymówkę do rozpoczęcia czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kozaki! Chyba mają mega wygodny obcas no nie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stwierdziłam, że nie ma co robić takich postanowień bo i tak czas pokaże, że sie nie spełni :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby 2020 poszedł po Twojej myśli! Wyglądasz cudownie, stylizacja po prostu przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego w 2020 roku! ja się własnie zakochałam w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę ci aby ten rok był cudowny i aby wszystkie plany się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię sukienki w takie fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow bardzo fajna stylóweczka kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, wow, pięknie. Też mam taki kapelusz.Pozdrawiam, eM :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty.... biegnę po nie do sklepi!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle wyglądasz przepięknie i promiennie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz zjawiskowo, bardzo podoba mi się to środkowe zdjęcie, ma w sobie niesamowity czar :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przepięknie. Masz super sukienkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Ci dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.