696. FEMME LUXE

Wyobraźcie sobie, że od początku roku mam mnóstwo energii! Przygotowuję nowe wpisy na bloga, robię zdjęcia i mam ochotę na więcej. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie moje stylizacje, które przygotowałam z ubrań pochodzących ze sklepu FemmeLuxeFinery.co.uk! Są to dwie, całkowicie odmienne propozycje, dlatego dajcie znać, która bardziej wpadła Wam w oko! Lubię mieszać style, łączyć ubrania, kolory i faktury, co na pewno zauważycie. Zachęcam Was również do zapoznania się z ofertą sklepu. Znajdziecie tam mnóstwo sukienek na każdą okazję, ale też, jak zobaczycie poniżej sweterki, jeansy, niekonwencjonalne kurtki i legginsy! Sprawdźcie także kilka kategorii, klikając w linki: Puff Sleeve Top, PU Leggins, Glitter Crop Tops, Slinky Dress. No to co - mam nadzieję, że jesteście gotowi i z przyjemnością obejrzycie mój najnowszy wpis. 






kurtka, spodnie - FemmeLuxe
Powiem Wam, że kurtka od razu wpadła mi w oko. Ma świetny, nieco wojskowy charakter. Spodnie to typowe Mom Jeans, ale w końcu dopasowałam odpowiedni rozmiar. Dopasowane w pasie, z szerokimi nogawkami i idealną długością. To jest coś!





legginsy, sweter - FemmeLuxe
Tutaj coś odmiennego - tak dla zasady. Sweterek, do którego można założyć rajstopy i kozaki, będzie idealną sukienką. Legginsy są cieniutkie, a więc również mogą posłużyć za rajstopki. Nie będą odznaczały się pod sweterkiem. Wyglądają na woskowane i zapewniam Was, że są bardzo modne w tym sezonie!


Komentarze

  1. Ten sweterek w kolorze brudnego różu jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również wena i energia dopisuje. Jedynie po świętach byłam wykończona😂 Ładnie Ci w tym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje szczególnie ta druga jest w moim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby ta energia ciągle ci towarzyszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie druga :)

    Weszłam na twojego błoga, zobaczyłam zdjęcie z boku i pierwsze co pomyślałam: o matko, jaka piękna dziewczyna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka elegancka :) Podoba mi się!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Buuuty! Zakochana jestem! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W obu stylizacjach wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz w tej pierwszej stylizacji. Te legginsy są bardzo kryjące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś naprawdę świetne rzeczy! U mnie też Femme Luxe.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji :) Pasuje Ci taki styl :) a sweterek mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te dziurawe dżinsy z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka rzeczy tej marki i jestem mile zaskoczona jakością. Obydwie stylizacje świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne legginsy i sukienkowy sweterek. Sama bym chętnie ubrała taki set.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam mieć jeansy z dziurami!!! Może nie jestem jeszcze zbyt stara :D

    OdpowiedzUsuń

  16. Freaking obsessed with your blog! Keep it up!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter jest świetny! Uwielbiam taką długość!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacje i jedna i druga mają w sobie coś interesującego.

    OdpowiedzUsuń
  19. obie stylizacje bardzo mi się podobają, ale sweterek - sukienka wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne obie stylizacje . I te kapelusz cudnie w nich wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje są super, świetnie w nich wyglądasz ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, szczególnie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybrałaś bardzo ciekawe ubranka, jednak druga stylizacja jest wg mnie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej zakochana jestem w torebce i w różowym swetrze - bardzo lubię taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowna jest ta torebka ❤️ Świetne te stylizacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pierwsza stylizacja jest bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Druga stylizacja po prostu mnie urzekła, wyglądasz tak kobieco <3

    OdpowiedzUsuń

  28. I so love your fashion. Can you post more of this?

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice look dear!! I follow you from now

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga stylizacja bardzo w moim stylu. Pięknie wygląda z tym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.