692. TIULOWA SPÓDNICA W PANTERĘ

Uwielbiam tiulowe spódnice o każdej długości! Mam ich w szafie coraz więcej i nie mogę przestać kupować kolejne. Zresztą sami zobaczcie - czy nie uważacie, że jest doskonała? Do tego duży, ciepły sweter z szerokimi rękawami! Lubię go, ponieważ grzeje jak żaden inny i jest bardzo przyjemny w dotyku. Ważne są także dodatki - skórzana torebka Fabiola i opaska na włosy ze sklepu Szaleo! Uważam, że każdą stylizację powinny zdobić takie piękne akcesoria!  Dzięki nimi wszystko wygląda całkiem inaczej. 
U mnie jeszcze brak świątecznego klimatu na zdjęciach, ale kompletnie nie mam do tego głowy i przede wszystkim czasu. Mam jednak nadzieję, że uda mi się jak najszybciej zrobić nowe, piękne zdjęcia. Mam nadzieję, że jeszcze troszeczkę poczekacie. Tymczasem zobaczcie moją najnowszą stylizację :) 









buty - Deichmann
spódnica - nn 
sweter - Szachownica
torebka - Fabiola
opaska - Szaleo
rękawiczki - Szachownica

Komentarze

  1. Pięknie wyglądasz. Niczego tu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam ani jednej takiej, ale może się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, uwielbiam tiulowe spódnice a ta jest jest jeszcze z modnymi kaskadami

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow Kochana wyglądasz idealnie! Ta spódnica jest boska, bardzo podoba mi się jej połączenie z różem :)
    Zapraszam do siebie właśnie pojawiła się nowa stylizacja :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, ciepło i stylowo! Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw panterki bardzo lubię a ta spódniczka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mega w moim guście, marzy mi się taka spódnica, ale nie mam takiej super figury. Za to torebkę i przepaskę natychmiast bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te Twoje niebanalne stylizacje
    świetnie zestawialas spódnice; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że to nie mój styl. Sama panterka to już dla mnie takie duże "hmmm?". Oprócz tego fason spódnicy- na Tobie super, dla mnie nie:((

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna i praktyczna stylizacja na trochę chłodniejsze, ale jeszcze nie całkiem zimowe dni :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spódniczki są teraz bardzo modne. Ech, gdyby tylko Mój Mąż polubił ten krój... :D pewnie miałabym ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza stylizacja :) ja jesienią i zimą zupełnie nie mogę się przekonać się do spódnic i sukienek :P bardzo podoba mi się sweterek

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietna jest ta spódnica ❤️ chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogie Dziecko, wyglądasz prześlicznie, jesteś nieprzeciętnie ładna i umiesz się ubrać, tylko zedrzyj, proszę to coś (okropnego i szpecącego) z ślicznej twej główki. eM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta spódnica jest fantastyczna..A mnie coś ostatnio ciągnie w kierunku panterki tylko zastanawiałam się czy ona nadal jest modna..

    OdpowiedzUsuń
  16. Tiulowe spódniczki uwielbiam, ale zwierzęce wzory to nie moje klimaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały strój jest super skompnowany, wszystko do siebie bardzo pasuje :) spódniczka super, taka lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz. Piękna ta spódnica - uwielbiam ten print :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jest. Bardzo podoba mi się też sweter.

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie dla mnie wzór, ale sama spódnica podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa nieoczywista stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta spódnica jest cudna ♥ Wyglądasz bosko!
    Buziaki
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow kochana, bardzo fajnie połączyłeś tą spódnicę ze sweterkiem! Świetnie ze sobą współgrają! Niby jesiennie trochę zimowo ale naprawdę bardzo lekko! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta spódnica jest bardzo oryginalna, mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten sweterek wygląda na bardzo ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam taki krój spódnic :) super w tym wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.