697. FLAMINGO HAIR FOOD

Wiele razy słyszałam już opinie, że mam piękne włosy. Nigdy ich nie farbowałam, rzadko je prostuję, więc wyglądają na zdrowe. Faktycznie są dość grube i mocne, ale zawsze w okresie zimowym wypadają całymi garściami. Staram się wtedy wzmocnić je nie tylko na zewnątrz, ale także od wewnątrz. Tym razem postawiłam na zestaw FLAMINGO HAIR FOOD od Noble Health! To był strzał w 10! Zatem mam nadzieję, że recenzję przeczytacie z chęcią - opowiem Wam dokładnie o smaku, składzie i efektach, jakie zauważyłam.




COLLAGEN DUST
Kolagenowy pył do włosów
Cena: ok. 50 złotych

Jak to magicznie brzmi, prawda? Czy miałyście kiedyś coś takiego jak pył do włosów? Ja przyznaję się, że to mój pierwszy raz. Od razu musiałam go spróbować. Przede wszystkim zacznę od tego, że jest to proszek do rozpuszczania w letniej wodzie (lub innym napoju), albo w jogurcie. To dopiero fantastyczny produkt. Raz dziennie dodajemy dwie płaskie łyżeczki tego proszku do czegoś do picia i gotowe. W smaku delikatny, na pewno nie zmieni w żaden sposób smaku samego napoju. Powiem Wam, że to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy po prostu nie mają czasu, za to mają ogromną ochotę zadbać o swoje włosy. Pamiętajcie, że produkt ten zawiera wysoką zawartość witaminy C, w samym składzie posiada przede wszystkim kolagen z ryb morskich. Oprócz ogromnego wpływu na włosy działa również na paznokcie, ponieważ w składzie znajdziemy cynk. Super sprawa, prawda? Pył zamknięty jest w zamkniętym opakowaniu na wzór puszki.



BEAUTY HAIR SHOT
Biotynowy shot piękna
Cena: ok. 30 złotych

Opakowanie produktu zawiera 10 saszetek z cudownymi flamingami. Nawet nie macie pojęcia jak te produkty przyciągają wzrok. Są urocze, różowe, dziewczęce - coś dla mnie. Taką jedną szaszetkę rozpuszczamy w szklance wody. Oczywiście można stosować ten produkt wraz z pyłem, wtedy efekt jest jeszcze lepszy! Skrzyp polny, biotyna, kolagen rybi w jednej saszetce wypełnionej arbuzowym smakiem. Od razu zauważyłam poprawę kondycji moich włosów. Do tego skóra stała się wyraźnie gładka i promienna. Jak widać te cuda mogą działać nie tylko na włosy, ale także skórę i paznokcie. To właśnie dzięki rozmyślnemu składowi możemy cieszyć się wieloma korzyściami z jednego produktu!




VEGAN YUMMY GUMMY
Wegańskie żelki na włosy
Cena: ok. 70 złotych duże opakowanie, ok. 30 złotych małe, podróżne opakowanie

Oczywiście hit hitów, czyli żelki na włosy. Taka forma odżywienia moich pasm na głowie najbardziej mi odpowiada. Kocham żelki, a w szczególności te, które mogą z moimi włosami zrobić coś naprawdę dobrego. Podoba mi się też to, że mamy dwie wersje do wyboru - dużą, w zakręcanym opakowaniu i małą w torebeczce, którą możemy spakować do walizki. Skład do skoncentrowana dawka biotyny i selenu. Dodatkowo 10 składników aktywnych, kompleks różnych witamin. Po prostu bomba dla naszych włosów. Zapewniam Wam, że po miesiącu brania tych żelek zauważycie ogromną różnicę. Włosy rosną szybciej, są odżywione, błyszczące, po prostu piękne! Mimo tego, że arbuz to nie mój smak to są naprawdę pyszne! Takimi małymi przyjemnościami możemy poprawić sobie nie tylko humor, ale także kondycję naszych włosów. To obowiązkowy element pielęgnacji u mnie w domu. Od jakiegoś czasu nie rozstaję się z tymi żelkami i już kupiłam kolejne opakowanie. Kiedy widzi się prawdziwe efekty to z przyjemnością używa się takich produktów. Mniam!



A teraz coś, co urzekło mnie od samego początku. Marka Noble Health korzysta z opakowań odpowiednich do segregacji. Znaczy to tyle, że możemy dbać o środowisko, ale też ponownie wykorzystać opakowania, ponieważ nadają się do wielokrotnego użytku! Dodatkowo produkty te mogą być stosowane przez wegetarian i wegan. Są bezglutenowe, sprawdzone i bezpieczne. Można je łączyć, albo stosować osobno! Poza tym Flamingowe Trio dla zdrowych włosów często jest w promocji - kupując trzy produkty zapłacicie mniej!