694. C+ STRATEGY

Przyszedł czas na pierwszą recenzję w 2020 roku! Oczywiście nie mogło być inaczej - są to kosmetyki marki Ava Laboratorium. Bardzo się cieszę, że kolejny raz mogłam wypróbować te cuda. Tym razem padło na serię C+ Strategy. Uwielbiam kosmetyki, po której moja skóra wygląda na zadbaną, odświeżoną, odmłodzoną! Zdecydowanie coś dla mnie! Zatem uwaga, przygotujcie się - będzie o czym czytać.




Kosmetyki, które widzicie na zdjęciu powyżej to nowość w ofercie Ava Laboratorium. Jak wiecie z ogromną przyjemnością stosuję produkty tej marki. Zimą moja skóra potrzebuje mocnego odżywienia, ponieważ jest przesuszona, szara i wygląda na zmęczoną. Ta seria pozwoliła mi na prawdziwy zastrzyk energii. Zacznijmy więc od początku.



MULTI-AKTYWNY LIFTING
Krem do twarzy na dzień
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 33 złote

Jak informuje producent możemy oczekiwać zwielokrotnionego działania przeciwzmarszczkowego! 800 razy silniejsze niż koenzym Q10, 550 razy silniejsze niż witamina E oraz 100% ochrony antyoksydacyjnej. Tak szczerze kompletnie nie znam się na tych wszystkich informacjach, ale z ogromną przyjemnością opowiem Wam co ja zauważyłam. Dla mnie w kremie najważniejsze jest to, żebym mogła używać go pod makijaż. Okazuje się, że ten sprawdza się fantastycznie. Obawiałam się nieco, że krem będzie sprawiał, że podkład stanie się ciemniejszy, przez intensywny kolor kremu. Nic bardziej mylnego - sam kolor jest wynikiem wysokiej zawartości astaksntyny, czyli silnego antyoksydantu. Już po kilku zastosowaniach widać, że skóra jest nawilżona i gładka. Zauważalnie poprawiła się kondycja cery, skóra jest przyjemna w dotyku i elastyczna. Krem poprawia również sprężystość skóry i spłyca zmarszczki. Naprawdę wielki plus za takie efekty!




PROINTENSYWNE ODŻYWIENIE
Krem na noc
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 33 złote

Od kremu na noc oczekuję tego, by szybko się wchłaniał i przede wszystkim żebym rano wyglądała jak milion dolarów. Dobra, powiedzmy sobie szczerze - na taki wygląd trzeba trochę popracować, ale nie mówię, że nie można sobie nieco pomóc. Krem naprawdę przyjemnie ujędrnia skórę, delikatnie ją napina. Nocą nasza skóra ma większe możliwości regeneracyjne, dlatego też stosuję ten produkt, by przyspieszyć nieco ten efekt. Kwas hialuronowy nawilża naskórek, więc rano jesteśmy promienne, wyglądamy świeżo! Skoncentrowana witamina C z pewnością macza w tym palce. Przyjemnie się używa tego kremu - mówię całkiem poważnie!




STYMULATOR GŁADKIEJ SKÓRY
Krem pod oczy
Pojemność: 15 ml
Cena: ok. 30 złotych

Jeśli dokładnie czytacie moje recenzje to z pewnością wiecie, że nie do końca przepadam za kremami pod oczy. Jakoś tak nie widzę jeszcze dużych zmarszczek w okolicach oczu, więc uważam, że taki krem nie jest mi do końca potrzebny. Ale... ostatnio jestem bardzo przemęczona, a worki i przebarwienia pod oczami to u mnie codzienność. Postanowiłam zacząć działać i coś z tym zrobić i potrzebowałam czegoś naprawdę silnego. Krem pod oczy na bazie witaminy C i astaksantyny powoduje zmniejszenie obrzęków, opuchnięcia. W tym produkcie zostały także dodane naturalne oleje, które natłuszczają skórę pod oczami. Mówię Wam - to takie totalne odświeżenie! Dodatkowo pierwsze kurze łapki szybciutko zostały zredukowane i wyglądam świeżo i promiennie. Produkt z pompką pozwala też na odpowiednie dozowanie produktu. Świetne rozwiązanie!




KOREKTOR ZMARSZCZEK
Serum żelowe
Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 27 złotych

Tak jak kremów pod oczy nie lubię, tak każde serum przyjmuję z uśmiechem na twarzy. Tym bardziej w żelowej, a nie kremowej formie. Bardzo przyjemny kosmetyk, który każda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce. Zawsze używam go pod krem, czy to na dzień czy na noc. Moim zdaniem bardzo szybko regeneruje skórę, wygładzenie widać gołym okiem. Skóra jest bardzo przyjemna, doskonale przygotowana do makijażu. Co więcej, po całym dniu skóra się nie błyszczy, a makijaż można zmyć z dużą łatwością. Podobno świetnie też delikatnie złuszcza naskórek, a więc świetnie współgra z różnego rodzaju peelingami! Myślę, że każda z nas byłaby zadowolona z takiego produktu. No i najważniejsza rzecz- wygładza zmarszczki, a chyba każda z nas oczekuje takiego efektu od tego typu kosmetyków!