695. JAK NOSIĆ TIULOWĄ SPÓDNICĘ?

Kiedyś miałam niemały problem z tym jak połączyć tiulową spódnicę z pozostałymi elementami garderoby! Dziś wydaje mi się to już o wiele łatwiejsze. Obecnie mam mnóstwo tiulowych spódnic w różnych kolorach, zdobionych przeróżnymi printami. Tym razem postawiłam na długość midi w kolorze brązowym z pięknym dodatkiem perełek. Nawet nie macie pojęcia z jaką łatwością stworzyłam stylizację jeszcze w sklepie! Szachownica przyszła mi z szybką pomocą. Do tiulówki dobrałam sweter w neutralnym, beżowym kolorze. Całość ozdobiłam botkami z wężowym printem, ciepłymi rękawiczkami oraz beretem. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć właśnie beret jest, zaraz po kapeluszach, moim ulubionym nakryciem głowy. Ten w kolorze miodowym pochodzi ze sklepu Szaleo. Jest mięciutki, dostosowuje się do rozmiaru głowy (dla mnie to bardzo ważne,  ponieważ standardowe rozmiary są mi za małe) i wygląda fantastycznie! 
Wiecie co? Właśnie przypomniałam sobie z jaką częstotliwością prowadziłam bloga w przeszłości. Dodawałam kilkanaście wpisów w miesiącu i od tego roku chciałabym wrócić do mojego "starego" trybu. Chcę publikować częściej, bo po statystykach widzę jak chętnie tutaj zaglądacie. Mam nadzieję, że nowe wpisy będą się Wam podobać! Tym bardziej, że mam sporo do pokazania, a od tygodnia mam też nowy telefon, którym znacznie łatwiej robi mi się zdjęcia!







buty - Deichmann
spódnica - Szachownica
pasek - Aliexpress
sweter - Szachownica
beret - Szaleo


Komentarze

  1. Śliczna ta spódnica. Bardzo mi takiej brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żadnej nie mam, muszę jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałabym, że można ją nosić w takiej wersji jesiennej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja ❤️Kiedyś miałam bzika na punkcie takich spódnic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiulowe spódnicę to moja zdecydowana miłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta spódnica i fajnie, że ma taki prostu krój. Nie przepadam za bezami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam plisowanki, tiulówki - strasznie się cieszę, że przyszła na nie moda i można bezkarnie nosić je na co dzień a nie na jakieś okazje..

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie to połączyłas, wyglądasz w tym przepięknie ! 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Tiulowe spódnice są fantastyczne, niezwykle dziewczęce. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Długie tiulowe spódnice ostatnio bardzo mi się podobają. Ta Twoja ma piekny kolor i super krój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie spódnice u kogoś, ja nie wyglądam korzystnie w takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tiulowe spódnice. Maja w sobie magię. Wyglądasz kochana perfekcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie! Ta tiulowa spódnica jest cudooowna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia i cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz, uwielbiam tiulowe spódnice 🤩

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz w tej spódnicy ja właśnie szukam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wczoraj dostałam sukienkę z takim własnie tiulowym dołem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor ma ta spódnica :) Fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnic nie lubię nosić przyznam szczerze :D Ale to połączenie- takiej spódnicy i swetra robi na mnie ogromne, pozytywne wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś byłam wielką fanką takich spódnic, obecnie od dłuższego czasu noszę prawie tylko mini.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tiulowa spódnica w połączeniu ze sweterkiem zawsze mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja. Ja w przypadku takiej długości lubię plisowanki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się bardzo tiulowe spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna spódniczka :) Uwielbiam takie :) Mam podobną tylko że w kolorze pudrowego różu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama spódnica śliczna, ale jakoś nie pasuje mi do swetra ;c

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna ta Twoja propozycja👌🏾
    A zdjęcia bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze piękna stylizacja i super dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna sesja i spódnica :) Choć za spódnicami nie jestem, ale mi się podoba :) Wolę sukienki.

    Pozdrawiam,
    Broken Arrow z www.xarn.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna, romantyczna stylizacja! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podobają mi się twoje stylizacje, widać że nie przywiązujesz się do jednego stylu tylko odnajdziesz się świetnie w każdym i zawsze będziesz dobrze wyglądać :) czy możesz mi podsunąć jakieś swoje stylizacje albo propozycje ze sklepów na sukienki na wesele (midi lub dłuższe)?

    OdpowiedzUsuń
  33. Tobie jest naprawdę obłędnie w tej tiulowej spódnicy <3 Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.