698. NEONOWY SWETER

Już od zeszłego lata polubiłam sie z neonami. Uważam, że prezentują się pięknie i robią wrażenie! Pięknie podkreślają urodę, sprawiają, że osoba, która je ubiera jest wyrazista i nabiera charakteru! Tym razem postawiłam na sweter w neonowym kolorze i welurową spódnicę. Wiem, że w ostatnich stylizacjach bardzo podobały się Wam moje spódnice, więc i tym razem dobrałam ją do stylizacji. Zakochałam się także w miejscu, gdzie zrobiłam zdjęcia. A mój nowy kolega chętnie pozował razem ze mną! Okazało się bowiem, że łabędzie są całkiem przyjazne!







spódnica, sweter - moodo
czapka - szaleo


Komentarze

  1. Tobie jest absolutnie ślicznie w neonach A ja się w nich z kolei zupełnie nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkretny neonik, ale mnie wpadła w oko spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są jeszcze osoby, które nie boją się nosić takich kolorów zimą, bo latem wiadomo każdy je nosić, a grunt to się wyróżniać właśnie wtedy kiedy nikt się tego nie spodziewa :)
    Super kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek sweterka ♡ Caly zestaw extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory w stylizacjach ❤️ Wyglądasz świetnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w takiej żarówce ❤️ Nie mój kolor ale Tobie pasuje i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Neony mają to coś. Lubie je szczegolnie, jako dodatki, np. W formie komina czy szala :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, neonowy sweter, neonowym swetrem, ale ta spódnica- rewelacja :)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, właśnie pojawiła się NOWA STYLIZACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje z tą spódnicą, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, taki energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie poluję na bojowy sweter. Mam w odcieniu różu :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czaderski jest ten sweterek. Mega odważny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie i do tego mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie! choć ja nie miałabym neonów do czego nosić, no i chyba nie wyglądam w nich dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię neony i to bardzo. Szukam teraz jakiegoś fajnego sweterka na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całe zestawienie razem wygląda fajnie :) sweterek ożywia stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam w swojej garderobie tak odważnego koloru ale to spódnica przyciąga mój wzrok 🤩

    OdpowiedzUsuń
  18. Neonowe kolory jak najbardziej są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. love how much passion and value you give for every content piece. Keep up the good work!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje looki są tak ponadczasowe <3 Kolor sweterka po prostu rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna jest ta spódnica rozkloszowana midi, a sweterek tylko podkreśla jej urok, no i twój :) nigdy nie nosiłam nic z weluru, jaki ten materiał jest i jak go się czyści?

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wygladasz, w każdej stylizacjj��

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie sweter nie jest neonowy tylko limonkowy. Mimo wszystko stylizacja fajnie się prezentuje i super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wygląda to połączenie. Osobiście trochę się boje nosić spódnice plisowane, ale na tobie wygląda to super.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no, Tobie we wszystkim ładnie. W srebrnej kurtce, w klasycznej czerwonej kracie, a teraz jeszcze w neonie! Zazdroszczę 🤨🥰💞

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.