658. PASKI NA WIOSNĘ

Wzór pasków chyba nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam t-shirty, bluzy, czy nawet różnego rodzaju dodatki właśnie w paski. Kiedy tylko dorwałam tę bluzę wiedziałam, że musi być moja. Później przyszedł pomysł na stylizację! Kojarzycie "Gdzie jest Wall-e?", bo ja owszem! I właśnie on przychodzi mi na myśl, kiedy patrzę na tę stylizację. Nowością i prawdziwą perełką jest skórzana torebka marki Paolo Peruzzi. Wykonana z mięciutkiej skóry idealnie się prezentuje. Będzie moim ulubionym dodatkiem w wiosennych stylizacjach! Z pewnością zobaczycie ją w niejednej mojej propozycji.













buty - CzasNaButy
spodnie - Szachownica 
bluza - nn
beret - szaleo
torebka - Paolo Peruzzi

Komentarze

  1. Dużo uroku w tej stylizacji. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw kojarzy mi się z Paryżem :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię rzeczy w paski, świetna stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. W paskach jest ci bardo do twarzy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale uroczo wyglądasz w tej stylizacji ❤️ ślicznie ci w tym bereciku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dobrane dodatki dopełniają całą stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna Francuzeczka z Ciebie❤️ Urocza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię połączenie czerwieni i niebieskiego w stylizacjach. Co do pasków dawno ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię połączenie czerwieni i niebieskiego w stylizacjach. Co do pasków dawno ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą stylizację! Beret, torebka, paski...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo i nie przekombinowane przede wszystkim, a to się ceni :)
    Jak najbardziej moje klimaty, teraz takie zestawy są najbliższe mojemu serduchu <3

    A beretka dodaje Ci niesamowitego uroku i wdzięku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa wiosna z eleganckim akcentem - dla mnie to świetna stylówka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie wyglądasz w paskach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno u Ciebie nie byłam, wyglądasz genialnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ciekawa, przyciągająca uwagę stylizacja! :) Uwielbiam czerwony taki jak ten ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wiosenny look :) Trochę w stylu paryskim przez ten czerwony beret :) SUPER

    Buziaki:*
    Nowy Post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie, torebka robi wrażenie😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo lubię paski, pisząc ten komentarz mam na sobie bluzkę w ten wzór. :D Super torebka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się już kolejny raz w tych spodniach! osobiście kocham paski i mogłabym je nosić w różnej konfiguracji. Masz cudowne włosy:-) Muszę się dokopać do postów związanych z ich pielęgnacją (o ile takowe są?):D

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię paski, ale chyba takiego połączenia kolorystycznego nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja <3 zapraszam rowniez do siebie https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądam właśnie 'shopping queen' z twoim udziałem i tak się zastanawiam ile kg od tego czasu schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny łużycki zestaw!!! Wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny styl na francuskę. Mega mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To bardzo ładne połączenie kolorów! Paski noszę rzadko jako zwolenniczka gładkich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz, koszulka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja Kochana! Wszystko idealnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny francuski look i swietnie dobrane kolorki - rewelacyjnie polaczylas kontrast czerwieni i jeansow <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Pieknie wiosennie i dziewczęco 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz idealnie! Bardzo mi się podoba taka propozycja - paski to zawsze dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.