659. CZERŃ I BIEL

Uwielbiam czerń! Wiosną, co prawda, chętnie zakładam kolory, ale czarno białe stylizacje nie idą w odstawkę. Przygotowałam więc trochę klasyki w świeżym, nowoczesnym wydaniu. Dopasowane, czarne spodnie w połączeniu z dłuższą marynarką z dużymi, złotymi guzikami. Do tego biała bluzka. Całą stylizację robią jednak dodatki: wężowe szpilki, torebka ze skóry krokodyla i czapka. Jestem ciekawa który element spodoba się Wam najbardziej. U mnie faworytem jest zdecydowanie torebka, a zaraz za nią szpilki (swoją drogą niezwykle wygodne mimo wysokości!).









buty - CzasNaButy
spodnie - Szachownica
marynarka - Zara
czapka - H&M
torebka - Fabiola 

Komentarze

  1. Moje serce zdecydowanie skradły buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei jestem team #notblack. Czerń zakładam rzadko :) Moją czernią jest granat i ciemny brąz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale laaadnie :) Sliczne szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo ładne buty, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz Kochana! Butki masz rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prostota i klasa, ale z pazurem. Jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. buty cudowne- pierwszy raz widzę ten wzór w takiej kombinacji:-)

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki dają rewelacyjny akcent w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyciły mnie Twoje szpilki a jeżeli chodzi o czerń to też mam jej sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Kojarzy mi się z Paryżem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty masz nogi! Stylizacja na medal :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szpilki są mega i przyznam, że bardzo ładnie Ci w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szpilki są superowe :) Uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To wszystko takie klasyczne! Tylko buty dla mnie zbyt odwazne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuuu ale czadowe szpilki , właśnie rozglądam się za podobnymi ❤️ cała stylizacja czadowa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, a z niej najbardziej w oko wpadły mi szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja piękna, mnie się też bardzo podobają Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki i torebka są świetne! 😋

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty i torebka absolutnie skradły moje serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty daja genialny kontrast, po prostu przepiekna ta styloweczka <3 cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny zestaw! szpilki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i torebka jak dla mnie strzał w dziesiątkę! :) Pięknie wyglądasz 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow zestaw prezentuje się fenomenalnie zwłaszcza te szpilki coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja! Wszystko jak najbardziej na TAK! Buty skradły moje serduszko - uwielbiam zwierzęce printy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerń zawsze jest elegancka i pełna klasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja :) szczegolnie zwrocilam uwage na buciki

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja, chociaż na wiosnę wolę trochę bardziej radosne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam najwięcej czarnych ubrań ale torebki kolorowe 😁

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Bardzo podoba mi się ta czarna kreacja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.