652. BORDOWY SWETER

Sweter to ta część garderoby, która niekoniecznie kojarzy mi się z zimą. Oczywiście te z wielkim splotem i o oversizowym kroju zarezerwowane są jedynie na mocno zimne dni! Niemniej jednak nieco lżejsze, w pięknie nasyconych kolorach sprawdzą się idealnie wiosną, kiedy słońce niesmiało przeciska się miedzy drzewami. Dzisiaj wybrałam bordowy sweter ze sklepu bonprix. Jest naprawdę "zwykły", chociaż ma piękne, białe sznurowanie. Do tego spodnie o kroju mom jeans, wygodne sneakersy, duża torba, która pomieści wszystkie niezbędne dodatki oraz płaszcz, gdyby pogoda jeszcze nie do końca ogarnęła, że już powoli wkracza do nas wiosna!











buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
sweter - bonprix
torebka - Fabiola
płaszcz - Naia

Komentarze

  1. Sweter jest piękny! Idealnie komponuje się z tym płaszczem i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie, wszystko idealnie ze sobą wygląda! :)
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę oderwać wzroku od butów! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz , torebka skradła moje serce <3
    https://xthy.blogspot.com/2019/03/beige-coat-panther-bag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest en sweterek ;) Podoba mi sie cały look, odcień jeansu również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten kolor - dla brunetek jest po prostu stworzony! i bardzo ładnie Ci w tym sweterku. Mam nadzieję że zima już odpuści i będzie tylko coraz cieplej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look! Lubię takie stylizacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda super, mała aplikacja, stylizacja z bordowym swetrem - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten sweter. Idealne połączenie z białym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja a buty poprostu czad ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor swetra jest boski! Super look!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te białe pszeszycia na sweterku

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć sweterek nie do końca jest w noim stylu, kocham ten kolor. Pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter jest w moim ulubionym kolorze :) wyglądasz w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja na luzie :) i Ty taka roześmiana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie ten sweter i te biale "wiązania" 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ta torebka jest szyta na zamowienie bo na sklepie jej nie ma ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty i sweterek dla mnie wyglądają świetnie, sama bym się tak ubrała 💝

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba sweterek, ogólnie cała stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aleksandra ze StyleVibes.pl12 marca 2019 14:23

    Jak Tobie jest cudownie w tym sweterku, wygladasz po prostu przepieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta narzutka w kratkę jest naprawdę piękna! Uwielbiam takie rzeczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kolor bordowy! Cudownie w nim wyglądasz 😊 Co jak co ale te buty są genialne bardzo mi się podobają ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek oraz buty 😊 Ogólnie bardzo podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam się za bardzo :D ale fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, jesteś o rok młodsza ode mnie : ) wyglądasz na młodszą : ) Ładne masz te włosy, sweter też mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja jest cudowna! A tobie do twarzy w bordowym <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ten sweter, te białe wstawki wyglądają w nim super :) i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek jest SZTOS <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoją urodę ❤️ ten sweterek jest boski ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolor ma ten sweter :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ten sweter jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny sweter, ale sama mam złe doświadczenia z zamawianiem ubrań od Bonprix. Rozbieżność pomiędzy zdjeciem, a realnym produktem może zaskoczyć.

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten bordowy sweterek jest naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ładny masz ten sweterek <3 Ale moje serce i tak skradły buty ! <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię ten kolor! Super stylizacja i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna po prostu śliczna stylizacja! Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam te same spodnie z Szachownicy tylko w kolorze naturalnego jeansu. Są cudowne i tak wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny jest ten sweterek😍 a buty cudne 😁👍

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi sie ten sweter podoba musze przyznać. Polecam Ci także, jesli lubisz tego typu ubrania zajrzeć do tego sklepu https://byinsomnia.com/pl/. Mają tutaj na prawdę ciekawa i moim zdaniem warta uwagi ofertę. Jak najbardziej warto jest ją według mnie sprawdzić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.