656. BIAŁA KOSZULA

Pamiętam czasy, kiedy biała koszula kojarzyła mi się jedynie ze szkolnym apelem. Trzeba było ją nosić w towarzystwie granatowej spódniczki i jakiegoś pulowerka, by wyglądać elegancko i stosownie do okazji. W "dorosłym" życiu bardzo polubiłam białe koszule. Tym razem wybrałam opcję z body, dzięki którym bluzka idealnie dopasowała się do ciała. Na przekór temu, co nosiłam wiele lat temu wybrałam spodnie w stylu mom jeans, czarne, klasyczne szpilki, kaszkiet i apaszkę w groszki. Ta stylizacja jest po prostu taka, jak lubię :) Czułam się swobodnie, a przecież właśnie o to chodzi w takich codziennych propozycjach, prawda? :)








buty - Deichmann
spodnie, koszula, torebka - Szachownica
czapka - H&M
apaszka - Bershka

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja, w oko wpadły mi buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje do Ciebie ten paryski szyk❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. odkąd mam dzieci jakoś unikam białych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :) spodnie bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleeee faaaajnie ♡ I ta czapa - extra zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny <3 WOW, Twój blog jest cudowny a sama stylizacja jeszcze piękniejsza. Powodzenia i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta apaszka w tej stylizacji prezentuje się genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega spodnie! Apaszka świetnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała koszula to klasa sama w sobie. Lubię stylizacje z jej udziałem

    OdpowiedzUsuń
  10. o, świetnie na tobie leżą te jeansy :) też kiedyś źle kojarzyła mi się biała koszula, teraz muszę na co dzień nosić ją w pracy i się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci bardzo taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała koszula zawsze kojarzy mi się z jakimś apelem, ale Ty bardzo fajnie połączyłaś ją z tymi jeansami - zmieniam trochę zdanie o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała koszula to klasyk, każdy powinien mieć ją w szafie.
    Świetna stylizacja, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wystylizowalas ta biała koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Białą koszule zdecydowanie cenię za uniwersalność! Pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, ale masz cudne jeansy :) Uwielbiam taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest ci ślicznie w bieli! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. klasycznie- elegancko- pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrycja jak zawsze olśniewająca 😍
    Chyba też sobie nakupię np w lumpeksie jakiś białych koszul i stworze kilka fajnych stylizacji na wiosnę 😉
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet w rzeczach ze sklepu szachownica prezentujesz sie fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie kochana, udowadniasz, że noszenie białej kolszulo absolutnie nie musi być nudne i sztywne :)
    Ja uwielbiam właśnie najbardziej wersje z poszarpanymi jeansami, wygląda wtedy tak luzacko i nonszalancko.

    Super kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Też uwielbiam nosić białą koszule, jest idealną bazą do wielu stylizacji na różne okazje ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bardzo ładnie w bieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Paradoksalnie dobrać dobrą białą koszulę wcale nie jest tak łatwo. Bardzo podoba mi się ten paryski szyk w Twoim wydaniu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne spodnie!

    Biała koszula to must have w szafie każdej kobiety i każdego mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne stylizacja. Ja nadal nie mogę się przekonać do białych koszul :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam klasyke i co za tym idzie biale koszule. Wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Każda z nas powinna mieć w swojej szafie przynajmniej jedną, dobrze skrijona, klasyczną biała koszule.

    OdpowiedzUsuń
  29. o Kochana ta stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow kochana wyglądasz bosko 😻

    OdpowiedzUsuń
  31. Szpilki, jeans i biała koszula - taka klasyka zawsze jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie szukam takiej koszuli na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylówka, jak zawsze wszystko zapięte na ostatni guzik 😍

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  34. Biała koszula to podstawa każdej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Musze przyznac, ze look z biala koszula niesamowicie do Ciebie pasuje - wygladasz przepieknie <3333

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpadłam do Ciebie przypadkiem i chętnie zostanę na dłużej.
    Ostatnio w sh sama upolowałam kilka fajnych, białych koszul, one chyba nigdy nie wyjdą z mody a można stworzyć na prawde fajne stylizacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo elegancko to wypadło 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.