651. TRICO BOTANICA II

Jakiś czas temu wraz ze mną poznawaliście kosmetyki marki Trico Botanica. Już wtedy wiedziałam, że są naprawdę dobrej jakości. Jeśli chodzi o moje włosy to zazwyczaj jest tak, że stosuję najprostszą pielęgnację, tj. szampon + odżywka. Rzadko kiedy poddaję je jakimś zabiegom pod wpływem temperatury, jak na przykład prostowanie czy kręcenie, dlatego też nie są aż tak mocno zniszczone. Problem w tym, że po zimie zawsze są osłabione i potrzebują takich kosmetyków, które sprawią, że będą sprężyste, nawilżone i po prostu zadbane. Przedstawiam więc dzisiaj serię Oczyszczanie i Relaks. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!



OCZYSZCZANIE I RELAKS
Marka Trico Botanica stworzyła serię kosmetyków Oczyszczanie i Relaks. Są to produkty głęboko oczyszczające do pielęgnacji nie tylko włosów, ale także skóry głowy. Istotny jest tutaj fakt, że są to kosmetyki bardzo dobrze nawilżające oraz łagodzące podrażnienia. Gama ta zawiera trzy, pełnowartościowe produkty: krem do skóry głowy, szampon oraz lotion. Żaden produkt z tej linii nie ma w składzie barwników, parabenów, SLS i petrolatum.


KREM DO SKÓRY GŁOWY
Pojemność: 100 ml

Pierwszy raz w życiu miałam okazję używać czegoś takiego, jak krem do skóry głowy. Tak naprawdę nie miałam pojęcia jak go w ogóle używać. Okazało się, że aplikacja jest bardzo prosta. Krem ma konsystencję takiego dość rzadkiego balsamu. Produkt ten idealnie nawilża skórę głowy, nie wywołując przy tym łupieżu. Głęboko ją także oczyszcza i koi podrażniony skalp. Moim zdaniem jest to świetny produkt dla wszystkich tych, którzy potrzebują działania regenerującego oraz walczą z suchością skóry głowy. Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję wypróbować ten krem to powiem jedno - naprawdę warto! Aaa i najważniejsze - butelka posiada coś w stylu "aplikatora" dzięki czemu bardzo szybko nałożycie krem na skórę głowy, nie martwiąc się o to, że wysmarujecie nim również wszystko wokół :)


SZAMPON DO WŁOSÓW
Pojemność: 250 ml

Szampony marki Trico Botanica są jednymi z lepszych jakie kiedykolwiek w swoim życiu używałam. Jest mi nawet trochę przykro, że tak późno je poznałam, ale lepiej późno niż wcale. Szampon z serii Oczyszczanie i Relaks jest ultradelikatny i można go bez przeszkód stosować każdego dnia. Bardzo dokładnie usuwa wszystkie zanieczyszczenia, a także świetnie zmywa krem, o którym pisałam powyżej. Ma cudowny, delikatny i nieco ziołowy zapach. Włosy są po nim naprawdę lśniące i przyjemne w dotyku. Moja skóra głowy przez pewien czas była bardzo podrażniona, ale podczas mycia skaplu tym szamponem nie odczuwałam żadnego dyskomfortu - nic nie szczypało, a podrażnienia po kilku użyciach zniknęły.


LOTION
Pojemność: 100 ml

A na koniec lotion, do którego aplikacji została stworzona bardzo funkcjonalna pipeta. Produkt ten został stworzony przede wszystkim do skóry wrażliwej oraz problematycznej. W składzie zawarte są ekstrakty roślinne z rumianku pospolitego, aloesu, nagietka lekarskiego. Jak widać same naturalne składniki! I do tego pięknie pachnie, a wszystko to za sprawą naturlnych olejków eterycznych! Najważniejsze jest jednak to, jakie ma zastosowanie oraz jak działa. Oczywiście sprawia, że włosy cudownie pachną. Do tego w znacznym stopniu pobudza porost włosów, a także łagodzi podrażnienia. Jest produktem niezwykle wydajnym i już kilka kropel wystarczy, by właściwie zadbać o włosy!

PRODUKTY TRICO BOTANICA
są dostępne w największych aptekach online oraz na ekobieca.pl, pakamera.pl, Kontigo, w sklepie firmowym sklep.ansconcept.pl