628. BIAŁE BOTKI

Do białych botków trzeba było mnie długo przekonywać. W końcu postanowiłam zaryzykować i zamówiłam te cudeńka z dzisiejszej stylizacji w sklepie Gemre. Jestem bardzo ciekawa co o nich sądzicie. Pięknie wyglądają w prostych stylizacjach, w zestawieniu z czarnymi spodniami i swetrem w pasy. Bałam się, że będą niewygodne, ale okazało się, że można w nich przejść pół świata! Zajrzyjcie do sklepu GEMRE, ponieważ znajdziecie tam mnóstwo wyjątkowych modeli butów. Nie ma mowy o nudzie i sztampowych propozycjach. Tak wyselekcjonowane perełki są warte uwagi. Ja już wypatrzyłam kolejną parę, a Ty dasz się przekonać?













buty - GEMRE
spodnie - nn
sweter - Szachownica
czapka - H&M
torebka - Deichmann

Komentarze

  1. Kurczę, Ty wiesz kochana, że dłuuugo zastanawiałam się nad bardzo podobnymi z innej stronki, kilka razy podchody do nich robiłam i w końcu zrezygnowałam- pewnie dlatego, że są białe, a białe buty raczej jakoś kojarzą mi się z kiczem :/
    Ale muszę przyznać, że superowo wyglądają te boty na nogach - może też w końcu się przełamię :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweterek. :) Bardzo lubię paski, są eleganckie i pasują praktycznie do wszystkiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te botki, taki fason i kolor sama bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your boots ans sweater. They are stunning and you look wonderful!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak szczerze powiedziawszy czeklałam kiedy wróci ta moda:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz, zgadzam się sweterek jest prześliczny <3 sama ostatnio bardzo podobny widziałam na zoio. Jednak najbardziej w oczy rzuciły mi się te prześliczne buty, aż sama poszukam dla siebie :) Piękna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz kochana <3
    fajny look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te białe botki; oczywiście inne dodatki również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyca mnie Twoja stylizacja. Buciki i sweterek są po prostu mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie najbardziej mi się podobają! Super na tobie wyglądają ☺️ Niestety mi totalnie nie podobają się takie czapki i jak dla mnie bez niej by było po prostu idealnie ☺️ Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe botki kojarzą mi się z tandetą, aczkolwiek Twoje są niesamowicie urocze! Sweterek świetnie się z nimi komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są i przeurocze, ja jednak nie bałabym się na nie namówić.
    https://kukieleczkaa.blogspot.com/2018/11/na-co-warto-zwrocic-uwage-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie mogę się przekonać do białych botków:/ Szybko się brudzą i jakoś dziwnie u mnie wyglądają. Ogólnie stylizacja super, tylko buciki inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow stylizacja jak najbardziej na plus, pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze byłam anty na białe spodnie i białe buty te bardziej eleganckie a tutaj idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez zamawiam tam buty! swietne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że buty mi się podobają to nie wiem czy kiedykolwiek zdecydowałabym się na zakup białych botków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszukuję takich tylko bardziej w stylu glanów ale takich bardzo lekkich z sznurówkami.
    Piękna stylizacja, bardzo ładna torebka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanką białych borek, ale te wyglądają w tej stylizacji super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ladna stylizacja :) ale nie jestem przekonana do bialych butów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Białe buty to coś czego raczej unikam, źle bym się w nich czuła...ale u Ciebie wyglądają świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś bym nie założyła białych botków, a teraz zrobiłabym to z miła chęcią ❤️ Pienny look!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z Twoim zestawieniem białe botki prezentują się rewelacyjnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten sweterek jest przecudny! Całość świetnie pasuję do siebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty robią wrażenie! Są świetnym dopełnieniem całej stylizacji. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te borki są fajne, czerń i biel zawsze wyglądają szałowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś białe botki to była wiocha, teraz jak widać mogą wyglądać stylowo. Fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dalej nie mogę przekonać się do białych botków- choć ten model nie wygląda tandetnie i fajnie udało Ci się to wystylizowac😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Są bardzo oryginalne, ale moim zdaniem wyglądają świetnie! <3 Rewelacyjna styloweczka <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.