627. CASUAL LOOK

W życiu codziennym nie zawsze sprawdzają się wymyślne stylizacje. Czasami potrzebujemy czegoś, co po prostu będzie wygodne na przykład w pracy, czy podczas szybkiego wyjścia na miasto. Postanowiłam więc nie kombinować, tylko przygotować prosty casual look. Carmelowy płaszcz widzieliście już w poprzedniej stylizacji, ale stał się nieodłącznym elementem moich outfitów. Jest ciepły, ma świetny fason i przede wszystkim został wyprodukowany w Polsce. Do tego dobrałam czarne jeansy z zamkami, do których idealnie pasują botki z dżetami i klamrami. Jako kropkę nad "i" wybrałam torebkę Felina ze sklepu Fabiola. Skóra, delikatny łańcuszek i przede wszystkim rozmiar, który zmieści mój ogromny portfel sprawiły, że zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Zresztą nie tylko ja - pół mojej rodziny postanowiło skusić się na podobne torebki. Jako ciepły dodatek pojawiła się też szara czapka. Koniecznie zajrzyjcie do Szaleo, ponieważ właśnie wjechała nowa dostawa z prawdziwymi cudami! 












buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
torebka - Fabiola
czapka - Szaleo
płaszcz - Szachownica