622. TRICO BOTANICA

Często pytacie mnie o pielęgnację moich włosów. Muszę przyznać, że nie jest to jakiś spektakularny proces i staram się testować różne kosmetyki, by znaleźć ten "złoty środek", idealne wyważenie nie tylko dla włosów, ale także dla skóry głowy. Dziś chciałabym Wam przybliżyć produkty marki Trico Botanica z linii Odbudowa, które miałam przyjemność używać w ostatnim czasie. 
Marka Trico Botanica od razu powinna się Wam kojarzyć z włoskimi kosmetykami przeznaczonymi do włosów. Wszystkie są połączeniem naturalnych składników aktywnych oraz innowacji technologicznych, dzięki czemu otrzymujemy produkty, o których zawsze marzyliśmy! Są wolne od SLS, parabenów, barwników i substancji ropopochodnych. Ciekawie się zaczyna, prawda? A to dopiero początek!




Trico Botanica Odbudowa
Kosmetyki te przeznaczone są do wszystkich rodzajów włosów, jednak skoro mają odbudować ich strukturę to kierowane są w stronę tych suchych, na których często używana jest prostownica lub lokówka, stosowane są zabiegi farbowania i różnego rodzaju chemiczne interwencje. Odbudowa możliwa jest dzięki keratynie, olejowi arganowemu i kolagenowi. Już po kilku zastosowaniach widać znaczną różnicę - włosy nie puszą się tak bardzo, są lekkie, miękkie w dotyku i wyglądają na zadbane. Ogromną przyjemnością było dla mnie przetestowanie szamponu i odżywki, o których chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć!


SZAMPON DO WŁOSÓW
Przy pierwszym użyciu zdecydowanie urzeka zapach. Jest delikatny, bardzo przyjemny i przede wszystkim nie obciąża dodatkowo włosów. Warto wspomnieć też, że nie pieni się tak bardzo jak propozycje, które w składzie mają więcej ulepszaczy niż naturalnych składników. Po jego użyciu włosy zyskują dodatkowy blask, przyjemnie się je dotyka, nie kruszą się, a końcówki wyglądają jak po wyjściu od fryzjera. U mnie taki efekt jest niezwykle ważny, ponieważ często stosuję prostownicę, przez co moje włosy są przesuszone i nie układają się tak, jakbym chciała.  98% składników jest pochodzenia naturalnego, dzięki czemu we właściwy sposób dbamy o swoje włosy i skórę głowy! To dodatkowy plus, ponieważ będziemy mogły zapomnieć także o łupieżu, a dzięki prowitaminie B5 regenerację mamy zapewnioną! Moim zdaniem to ogromna zaleta. Dzięki keratynie włosy są wzmocnione i nawilżone. Proteiny pszenicy natomiast chronią łuskę włosa, więc przymykam oko na prostowanie ich raz na jakiś czas. I tak mogłabym pisać bez końca, ale jeśli sami nie wypróbujecie to nie będziecie się mogli o tym przekonać. Dla mnie gładkie, nawilżone i odbudowane włosy to już połowa sukcesu!


ODŻYWKA DO WŁOSÓW
Z odżywkami mam natomiast różne doświadczenia, chociażby ze względu na to, że obciążają i przetłuszczają włosy, a bardzo tego nie lubię. Tym razem byłam mile zaskoczona. Zacznijmy od tego, że ma pompkę, co w znacznym stopniu ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości produktu. Pachnie oszałamiająco i naprawdę przyjemnie nałożyć ją na włosy, chociażby po to, by poczuć to, co wydobywa się z tej niepozornej buteleczki. Po zastosowaniu odżywki i wysuszeniu włosów widać, że stały się elastyczne, podatne na codzienne układanie, czy chociażby wiązanie w najprostszy kucyk. Pięknie się błyszczą, ale są zdyscyplinowane i nie sterczą w każdą stronę. Po kilku tygodniach stosowania widać odżywienie i wzmocnienie włosów na całej długości. Zazwyczaj jest tak, że stosuję odżywkę od połowy długości włosów, ale w tym wypadku zrobiłam wyjątek i zastosowałam ją nawet na skórę. Okazuje się, że moje szybko przetłuszczające się u nasady włosy odzyskały równowagę, a tym samym kilka godzin po umyciu nadal wyglądają świeżo i po prostu pięknie. Nigdy nie myślałam, że tak polubię się z jakąś odżywką, dlatego też jestem przekonana, że zostanie u mnie na dłużej. Nie ma w niej SLS i parabenów, więc jest bezpieczna dla naszych włosów. Poza tym w składzie znajdziemy także kwas mlekowy, który pobudza cebulki włosów i rosną znacznie szybciej! Jeśli więc macie cieńkie i łamliwe włosy to będzie to produkt dla Was!

LINIA ODBUDOWA
to nie tylko szampon i odżywka, ale także spray z keratyną oraz olej arganowy. Ich ceny wahają się w granicach 30 - 50 złotych za buteleczkę, ale jestem pewna, że taka inwestycja się Wam zwróci w postaci pięknych i zadbanych włosów. Kosmetyki TRICO Botanica dostępne są w największych aptekach online oraz w ekobieca.pl, pakamera.pl, Kontigo, w sklepie firmowym sklep.ansconcept.pl! Jeśli nie lubicie robić zakupów online (bo tam właśnie  jak widzicie najłatwiej jest "upolować" te kosmetyki), to polecam zajrzeć do Drogerii Jaśmin, gdzie produkty Trico Botanica już na Was czekają.