621. TRAMPKI NA KOTURNIE

Wiecie jak to jest z trampkami na koturnie - jedni je kochają, inni nienawidzą. Sama nie miałam przekonania do takich butów, dopóki ich nie założyłam na nogi. Są mega wygodne, mają ocieplenie w środku, a dodatkowo wykonane są z eko skórki, więc z łatwością można je wyczyścić. Co więcej, mam dla Was kod rabatowy -15% do wykorzystania na www.bigstarshoes.pl - wystarczy wpisać hasło BSSPTYSIA! 
Cała stylizacja jest utrzymana jedynie w dwóch kolorach - pomyślałam, że nie czas na kombinacje i przygotuję coś, co oddaje mnie w stu procentach. Jestem ciekawa Waszego zdania na temat połączenia takich butów z ogrodniczkami, golfikiem i jeansową czapką! 







buty - BigStarShoes (-15% na zamówienia z kodem BSSPTYSIA)
spodnie - Szachownica
golfik - bonprix
czapka - Orsay

Komentarze

  1. Podobają mi się tego rodzaju buty, ale jak je zakładam to mam wrażenie że głupio wyglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc trampki na koturnie średnio mnie przekonywały, ale widać, że to tez kwestia rodzaju i stylizacji bo u Ciebie super się zgrywają z całą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrodniczki to super sprawa, zwłaszcza z tymi trampkami!
    Sama mam kilka par takich trampek i sneakerów na koturnie, bądź na platformie i uwielbiam je ;)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, buty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo zdania są podzielone jeśli chodzi o espadryle na koturnie, które osobiście posiadam i uwielbiam nosić, bo są na prawdę mega wygodne, więc myślę, że i z takimi trampkami bym się polubiła <3
    Super wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś trampki na koturnie wydawaly się dla mnie absurdem. Jednakże teraz gusta mi się zmieniły i są na prawdę fajne. Chodz nie wiem czy udało by mi się przestawić na takie buty:) stylizacja świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice and cool outfit with lovely wedges!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/10/01/the-big-cities-in-burgundy/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ogrodniczki mi się mega podobają, a trampki idealnie pasują do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ogrodniczki! Bardzo mi się podobają. :) Do trampek na koturnie nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez jakiś czas temu przekonałam się do tego typu butów! To dajna alternatywa dla tradycyjnych trampek! Cały look bardzo w moim stylu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tobie prezentują się fenomenalnie, na mnie raczej by wyglądały śmiesznie. Nie jestem przekonana do takich butów. Genialna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem takie trampki wyglądają bardzo stylowo 😊 jednocześnie są lekkie A dodają sylwetce wdzięku😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale uroczo i dziewczęco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię ogrodniczki ! <3 ślicznie wyglądasz :) jak taka słodka mała dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. do kiedy masz ten kod ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogrodniczki kojarzą mi się z dzieciństwem. Wtedy często je nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, jest ze sobą spójna a na tobie wygląda naprawdę rewelacyjnie!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja je zawsze lubilam. I ogrodniczki super :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit ^^ buty jednak do mnie nie przemawiają :)
    Kaszkiet bardzo tu pasuje :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie trampki niesamowicie do Ciebie pasują, a zestawienie ich z ogrodniczkami to świetny pomysł <3 Podoba mi się ten look! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie skomponowałaś stylizacje, i pomimo, że nie jest fanką trampek na koturnie w tym zestawieniu skradły mi moje serce! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś mega urocza , świetny look ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie mogę się przekonać do tych butów ale Ty bardzo fajnie je zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o trampki na koturnie to mam na ich temat mieszane uczucia.
    Bardziej podobają mi się trampki na platformie oraz te, które sięgają do kostek, ale twoje połączenie ogrodniczek z trampkami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądają takie trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie świetne masz ogrodniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze chciałam mieć takie buty 😍 Twoje są rewelacyjne, świetnie się prezentują 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam trampek na koturnie, ale wszystko przede mną. Twoje są piękne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie trampki są ostatnio bardzo modne. Wiele dziewczyn takie nosi.
    https://jebut.pl/Trampki-c49

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.