625. KOLOROWA JESIEŃ

Popatrzcie tylko na kolory w tej stylizacji! Jestem totalnie zakochana w tych zdjęciach, ponieważ w parku królowały przepiękne liście, a słoneczko tak niesamowicie świeciło. Ale pogodę to chyba każdy widzi, za to Wy musicie zobaczyć jaki cudny sweterek znalazłam! Wszystko za sprawą butiku Naia, w którym czekają właśnie takie cuda. Jest tak miły w dotyku, cieplutki, pięknie wykończony no i ma bajeczny, musztardowy kolor. Można wykorzystać go w wielu stylizacjach, dlatego rozwiewam Wasze wątpliwości - naprawdę powinnyście go mieć!












buty - Answear 
spodnie - Szachownica
torebka - H&M
sweter - Naia
zegarek - zegarki QQ
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Łaaał, całość wygląda obłędnie! *-* Spodnie wygrywają wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała stylizacja super, fajny ten sweterek :) Idealnie pasuje kolorem do jesiennych liści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor musztardowy rządzi tej jesieni. Do twarzy Ci w nim:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten sweterek :) Ale spodnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna całość ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! sweterek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia oraz stylizacja w, której wszystko do siebie idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że ten kolorek bardzo pasuje do twojej urody! Ślicznie wyglądasz w tym swetrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podobają mi się kapelusze, choć sama zadnego nie mam. Muszę to zmienić, bo wyglądają cudownie;) Kolorek sweterka świetny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek to zdecydowanie mój kolor😍 ale przyznam że zakochałam się też w spodniach - świetne połączenie😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory faktycznie zachwycają. :) Bardzo lubię torebki listonoszki. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem połączenia swetra z dresowymi spodniami i butami na obcasie 😍 Świetnie to wygląda 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta stylizacja, cudownie wyglądasz, sweter ma piękny kolor ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna fotografie, świetna jesienna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia i śliczniutka TY <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look! kolor sweterka mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musztardowy, to będzie zdecydowanie mój kolor jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najmodniejszy kolor w tym sezonie ma Twoj sweterek!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jestem w stanie opisać mojego zachwytu związanego z tą stylizacją! :) Pomijając fantastyczne kolory i Twoją urodę - to pierwsza stylizacja ze spodniami z lampasami która mi się podoba :) niesamowite połączenie!Kupiłaś mnie totalnie tym postem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz piękny ten sweterek! Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie stylizacje! Sweterek ma genialny kolor, który zdecydowanie mnie zachwyca ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor musztardowy nie każdemu pasuje, ale u Ciebie sprawdził się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny jest ten musztardowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja, a sweterek ma naprawdę nieziemski kolor <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.