615. CZAS NA JESIEŃ

Już się nie mogę doczekać - jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Sezon na stylizacje z dużymi, ciepłymi swetrami uważam za otwarty. Butelkowa zieleń, bordo i beż to te kolory, które kocham jesienią! Ważne są dla mnie także dodatki - szczególnie te, które wykonywane są z dużą dokładnością w małych pracowniach. Wysoka jakość, ekologiczne podejście i pojedyncze sztuki sprawiają, że możemy poczuć się naprawdę wyjątkowo. Zastanawiacie się o czym mówię? A o plecaczku-worku o wdzięcznej nazwie Venice, który możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach. Polski produkt, minimalistyczny design, dzięki czemu taki dodatek będzie pasował nie tylko do swetra, ale też koszuli. Słowem uniwersalność ponad wszystko! A teraz zapraszam do obejrzenia dzisiejszego outfitu. Jestem ciekawa  co spodoba się Wam w nim najbardziej :) 












buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
plecak - M. Girl
koszula - Szachownica
kapelusz - HatHat
sweter - Szachownica

Komentarze

  1. sweter ma rewelacyjny kolor ktory baardzo do Ciebie pasuje <3 slicznie wygladasz ;*

    ANGELIKA MARTKO

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już widzę już jesień zawitała:) przepięknie wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka jesień to mi się podoba, ale muszę Cię zasmucić kochana, bo do końca września zapowiadają powrót lata po 28 stopni, więc chyba będziesz musiała przełożyć jeszcze trochę tą jesień, aczkolwiek muszę przyznać, że mega podoba mi się ten zestaw <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit dear. Love so much the combo of color and your coat and hat are amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas cały czas pogoda w pełni, po 25 stopni :) oby było tak jak najdłużej :)

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny plecako- worek, taki delikatny i dziewczęcy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty naprawdę piękne! super propozycja na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny look i cudowne połączenie kolorów! Ja muszę się w koncu wybrać na jesienne zakupy i uzupełnić swoją szafę o botki i grube swetry ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, ja uwielbiam buty, więc od razu rzuciły mi się w oczy Twoje- BOSKIE:D
    Bardzo ładna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ;*
    super look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są przekozackie! Ale cała robotę w tej stylizacji robi sweter - jeszcze tą obłędna butelkową zieleń❤ nie mogę oczu oderwać od twoich zdjec!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja, chociaż cały czas upały! Twoje włosy mnie zachwyciły też :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za genialny outfit, przepięknie w nim wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty wypas a włosy masz przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja powoli już zaczynam odczuwać powrót jesieni, choćby dlatego, że zawsze kojarzy mi się z powrotem do szkoły :)
    Przepiękna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz cudne włosy <3 Marzę o takiej długości :) Świetny kapelusz, buty i sweter - mimo iż mam ochotę jeszcze na letnie stylizacje ;)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie tak już pożółkłe i czerwone liście są? Ja taczej lato kocham.
    Ale jal już mam tę jesień mieć to w stylizacjach niech mnie pocieszy :)
    Twoja jesy bardzo ładna. Sweter - długi i zapewne cieplutki.
    Ale super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja serdecznie zapraszam do mnie na bloga :) nikola33zywicka330

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo fajna, chodź według mnie buty nie w moim stylu. Mnie jesień przeraża! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci ładnie w tej stylizacji :) W sumie podoba mi się całość, ale szczególnie moje serce podbiły buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow nie wyglądasz na 25 lat. Piękna stylizacja 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już czuję jesień w powietrzu, ale nie przeszkadza mi to. Twoja tylizacja i zdjęcia bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja piękna! 😊 Wszystko idealnie ze sobą współgra. Kolorki piękne ;) Wyglądasz cudownie w tym zestawieniu 😇

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapelusz mnie zachwyca! Świetna stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak masz rację, jesienne stylizacje są świetne! :) najbardziej lubię kolor właśnie butelkowej zieleni oraz żółty, ale w kolorze liści jesiennych :) Chcę sobie taki płaszcz kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się sweter, ma przepiękny kolor :) Moja swetry i wielkie szale są już gotowe na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja! cudnie Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne połączenie, aż się milej robi na myśl o jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty to fotogeniczna dziewczyna jesteś. Zielony płaszczyk bardzo mi sie podoba. Czy mi się zdaję czy on jest z kapturem? 🌿🌱🌿

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jak ja czekam, aż będę mogła ubrać sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boski płaszcz i buty! Ja w tym sezonie stawiam na brąz i rudy! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście u Ciebie jesiennie :) Pięknie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie na takie wpisy tyle czasu czekalam! Uwielbiam jesienne klimaty i stylizacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten kapelusz, dodaje Ci uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Płaszcz i buty podobają mi się najbardziej 😍 ich kolory są idealne na jesień 💚❤️

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki uroczy, dziewczęcy look! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesień wcale nie musi być szara i ponura :) Udowodniłaś to tym cudnym połączeniem kolorów i doborem dodatków!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.