618. MOM JEANS

Jakiś czas temu nie wyobrażałam sobie, że mogę założyć spodnie w stylu mom jeans. Nie byłam do nich przekonana i czułam się nieswojo, gdy tylko mierzyłam je w sklepie. Podobno trzeba do wszystkiego dojrzeć i właśnie tak było w tym przypadku. Kiedy w końcu postanowiłam, że je kupię to okazało się, że doskonale się w nich czuję i mogłabym je nosić bez przerwy. Kolejną nowością są szalone, czerwone buty! Sami powiedzcie, że nie da się od nich oderwać wzroku. Jeśli któraś z Was zastanawia się, czy są wygodne to bez wahania odpowiadam TAK! 8 godzin w pracy nie stanowi w nich żadnego problemu. No i wyglądają naprawdę genialnie! 







buty - CzasNaButy
spodnie - Szachownica
sweter - Szachownica

Komentarze

  1. Właśnie sama zastanawiam się nad zakupem takich mom jeans

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego typu jeansów, preferuję tylko spodnie obcisłe ponieważ reszta wrażenie że mnie pogrubia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie super wyglądają te spodnie! Tylko ja nie wiem czy nie jestem na takie za mała

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie, ale sama nie zdecydowałabym się na tego typu spodnie :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing casual outfit. Love so much your red sneakers!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A very nice and cool transition outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/09/19/ai-ai-ai-caramba/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę dopasowane spodnie, ale muszę przyznać, że Ty dobrze wyglądasz w mom jeans. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mom jeansy z jednej strony uwielbiam, bo mam wrażenie, że idealnie podkreślają figurę, a z drugiej strony ich nienawidzę za to, że są tak specyficzne, mimo że ja już dawno do nich dojrzałam. Bardzo podobają mi się buty, ponieważ mam słabość do czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rodzaj jeansów prezentuje się na Tobie rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam mom jeans! :D

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie, też lubię mom jeans, chociaż na początku ostrożnie do nich pochodziłam. I takie żywe buty rewelacyjnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia , xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mom jeans moim zdaniem trzeba mieć odpowiednią sylwetkę, dlatego ja sobie nie mogę na takie pozwolić :P A Ty tak ślicznie w nich wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestawik, sweterek wygląda cudownie. Podobny widziałam tutaj, fantastycznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ♥ Najbardziej podobają mi się buty ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka chudzinka Ty jestes :O swietna stylizacja ! <3

    ANGELIKA MARTKO BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś ten podwyższony stan mnie nie porywa, ale buty bardzo fajne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są super! Jednak spodnie mnie nie przekonują. Rozpuszczone włosy wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz wpadłam do Ciebie na bloga i spodobało mi się tutaj:)
    A buty mnie zaciekawiły, gdzie kupiłaś?
    Stylizacją na tak, ale najbardziej to buty przykuły moją uwagę!
    Dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam.

    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super buty! Stylizacja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę fajnie je zestawiłas! Wyglądasz zjawiskowo��

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie prezentują się te jeansy! Piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w takich jeansach :) Ja wygladam jak beza hahah

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie są rewelacyjne 😍 Spodobały mi się bardzo i też chce takie ❤️❤️❤️ Wyglądasz w nich wspaniale ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze wyglądają te buty :) Zastanawiam się nad czarnymi, bo potrzebuję trochę klasyki w nowoczesnym wydaniu. Masz jakiś kod do czasnabuty?

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak! Te twoje czerwone buty są po prostu świetne! Sama bym chciała takie mieć i.. powiem Ci, że chyba mnie przekonalas do kupna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w takich spodniach - ja dalej sobie nie wyobrażam siebie w takiej wersji, ale ja mam zupełnie inną figurę😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.