616. PANTERKA

Zwierzęce motywy opanowały nadchodzący sezon. Długo nie musiałam się zastanawiać - wybór padł na cudowną koszulę z panterkowym printem! Wiem, wiem, niejedna z Was pewnie jeszcze nie do końca jest przekonana do takich wzorów. Mimo wszystko uważam, że każda z nas w panterce, zeberce, czy wężowej skórze może czuć się dobrze! Pozostała część stylizacji jest stonowana i klasyczna. Wysokie, czarne spodnie, maleńka torebka i mój najnowszy nabytek, czyli piękne, zamszowe czółenka na klocku. Taki model wygląda świetnie nie tylko do eleganckich, ale też codziennych outfitów. Są naprawdę piękne i każdy kto je widzi jest naprawdę zachwycony! Jestem ciekawa co Wy o nich myślicie :)









buty - Stili
spodnie - Szachownica
koszula - Szachownica
pasek, torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Ja nie przepadam za zwierzęcymi motywami, ale wiem, że w tym sezonie będą na topie. Muszę przyznać, że stworzyłaś bardzo gustowną stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W panterce zdecydowanie Ci do twarzy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper, sama też poluję na taką koszulę :)

    PS. Masz przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie;) ja sobie dzisiaj kupiłam sukienkę w cętki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo modny obecnie wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz jest mega bum na motyw zwierzęcy, a ty kochana wyglądasz w nim bosko :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sesja! Jestem zachwycona Twoją koszulą, spodnie mega i doskonale na Tobie leżą.
    Co do butów, to wydaje mi się, że ten model to idealna opcja dla dziewczyn, które boją się, że w drapieżnym princie będą wyglądać zbyt prowokująco. Słupek zamiast szpilki doskonale odmienia taką stylizację z wyzywającej na elegancką. Całość jest naprawdę świetnie przez Ciebie skomponowana <3 A zdjęcia z sesji są cuuuuuuudoooowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak panterka w tym sezonie rządzi 😉
    Skusiłam się na bluzkę w panterke, ale czuje się w niej trochę za staro 😯😉
    Pięknie wyglądasz 😍
    Śliczna fryzura ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, dodatkowo panterka idealnie wypada z całą resztą <3 Dodatkowo podobną koszule widziałam na ZOiO, na mnie tak świetnie jak na Tobie z pewnością by nie wygląda. Genialny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak zawsze świetnie. Ja uwielbiam panterkę, od zawsze, jednak bardzo, ale to bardzo rzadko kiedy mogę znaleźć coś idealnego dla siebie, Twoja koszula mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem wielką zwolenniczką panterek, ale muszę przyznać ze pięknie wygląda to zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę przyznać, trochę obawiam się tej panterrrry, teraz gdy ponowie wraca do łask, wszystkie "wielkie jej znawczynie" wyjdą na ulice aaaaaaaaaaa :O
    to może być przerażające, bo zbyt dużo kiczowatych i infantylnych stylizacji w roli głównej naoglądałam się z nimi :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie jak zawsze.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow extra wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej ta koszula jest rewelacyjna <3 cudownie wygladasz Kochana, ale ta koszula to miazga ! nie moge znalezc niestety tej koszuli na ich stronie :/

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za panterka, ale w tych kolorach naturalnych jeszcze czasem mi sie spodoba i ta stylizacja mega mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi panterka chyba nigdy się nie znudzi. Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała stylizacja jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Panterka am się bardzo modnym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) pasuje Ci ten zestaw! Buty są świetne! :) Marcjanna

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz prześlicznie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie, piękne zdjęcia😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :) Wszystko super ze sobą gra 😊 Kolorki jesienne po prostu bajka 😇 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz! bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są genialne! Szpilki jakich potrzebuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic się nie zmieniłaś 😍
    Śliczna stylizacja, a włosów to tylko pozazdrościć 😍
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdę mówiąc sama nie mam nic w szafie z printem zwierzęcym to bardzo mi się on podoba i chętnie kupiłabym podobną koszulę do Twojej. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.