619. JESIENNE DODATKI

Tak bardzo się cieszę, że nadeszła jesień. Wyciągnęłam już z szafy ciepłe sweterki, bluzy, kurtki i płaszczyki. Oj, jak ja lubię jesienne stylizacje. A szczególnie, kiedy mogę je wykończyć niebanalnymi dodatkami. I dzisiaj, mimo tego, że panterkowa spódnica przyciąga uwagę, to jednak botki i kapelusz skradły moje serce.
Bordowe botki to był mój must have tego sezonu. Długo nie musiałam szukać, ponieważ propozycje marki BigStar na sezon jesień/zima są naprawdę genialne. Koniecznie zajrzyjcie na stronę www, do zakładki nowości, bo każdy znajdzie tam coś dla siebie! Botki są wygodne, cieplutkie i niezwykle stabilne, także imprezowe wyjścia w tych butach nie będą żadnym problemem. Spójrzcie też jak pięknie komponują się z panterkową spódnicą!
Drugą, jesienną nowością jest czarny kapelusz fedora - Indy. Chyba nikogo nie muszę przekonywać, że najlepsze kapelusze znajdziecie u Kasi w HatHatowni? Noszą je gwiazdy, influencerzy, noszą je wszyscy Ci, którzy chcą się poczuć stylowo. I co więcej - obecnie kupicie go w bardzo atrakcyjnej cenie: 99 złotych! 100% bawełny i prawdziwa, ręczna robota. Co więcej, w zamówieniu możecie określić rozmiar kapelusza, by był stworzony specjalnie dla Was! Ja niestety mam bardzo dużą głowę, więc wszystkie "standardowe" rozmiary są dla mnie za małe. A tutaj trafiłam idealnie! No cóż, nie będę już Wam dłużej opowiadać - obejrzyjcie w końcu stylizację, którą dla Was przygotowałam.












buty - BigStarShoes
spódnica - nn
sweterek - Szachownica
kurtka - Goodlookin
pasek - KiK
kapelusz - HatHat
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Woow! Wyglądasz cudownie. Przyznaję, że ta stylizacja nie jest dla mnie, ale Ty wyglądasz naprawdę świetnie. Spódnica mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatki i twoje przepiękne włosy robią robotę ! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje stylizacje. Co nie włożysz wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing outfit, dear! Love your pleated skirt so much!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This outfit is beautiful and the burgundy booties awesome!

    Happy day xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/09/19/ai-ai-ai-caramba/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny look ;*
    pięknie wygladasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz <3 Buty przykuły moją uwagę są na prawdę genialne *.* Bardzo podobne widziałam tutaj, świetnie pasują do spódnicy, która swoją drogą także jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylówa boska. Tylko nie do mojego miasta. Bo babska by się gapily co ja za spódnicę ubrałam. Ale już np. Do Wrocławia mog£abym pojechać. Cudowna jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! super się wszystko komponuje :) Kapelusz i botki świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że lubujesz się w kapeluszach, w których zresztą bardzo Ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedna z piękniejszych Twoich stylizacji! ♥ cudo!

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda nie lubię jesieni, ale patrząc na takie cudne stylizacje jak ta, trochę zaczynam się z niej cieszyć ;)
    Kapelusz i botki są genialne!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, do tego te botki, które nadają szyku :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja, przykuła moją uwagę od razu. Spódnica jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie :) Spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty robią tutaj całą robotę :) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty jesteś taka piękna :) stylizacja jest genialna! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. In love with your outfit and your animal print skirt <3
    Have a lovely day!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej stylizacji! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba umieć dobrać stylizacje do swojej figury. Ty robisz to rewelacyjnie. Wszystko ze sobą gra i wygląda super. A te buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz, motyw panterki ostatnio jest bardzo modny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale kochana wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się motyw zwięrzecy! Świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje zdjęcia, co jedne do lepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Botki najlepsze aaaa<3 chce takie!!! Dołączą do kolekcji moich 20 par butów ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od jakiegoś czasu szukam tej spódnicy.... była droga?! Ja wszędzie je widzę za 200 złotych :(
    PoZdro,
    Agata P.

    OdpowiedzUsuń
  28. Spudniczka jest boska, bardzo ci pasuje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Te botki są piekne😍 mają idealny kolor sama na takie postawilam w tym sezonie😊

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś! a w kapeluszu wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka piękna spódnica! Uwielbiam ten print :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zachwycona Twoją stylizacją poraz kolejny 😍 Idealnie wszystko do siebie pasuje ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow xo za kolor! Idelanie pasuja do tej spodnicy w cętki! Bosko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem Ci, ze nie dość, że przepiękne masz te buty.. to jeszcze ich kolor jest boski �� idealne do jesiennych stylizacji ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.