609. HISTORIA W OKULARACH

Opowiem Wam coś, czego jeszcze o mnie nie wiecie. Co kiedyś skrywałam bardzo głęboko, a co dziś nawet lekko mnie bawi. Kiedy byłam mała miałam duszę prawdziwej artystki. Kochałam śpiewać, tańczyć, występować na scenie. Wierzyłam, że osiągnę prawdziwy sukces. Byłam pewna siebie, chodziłam z głową podniesioną do góry i zapisywałam się na wszystkie możliwe pozalekcyjne kółka zainteresowań. Chciałam być sławna. Wyobrażałam sobie, że stoję na wielkiej scenie i śpiewam do ogromnej publiczności (swoją drogą robiłam to w łazience przed prysznicem, a mama wołała do mnie zza drzwi, że wyję niemiłosiernie), albo występuję na deskach Narodowego w Warszawie. Po co o tym piszę, skoro dodaję zdjęcia stylizacji? Ano właśnie przez to, że ten outfit przywołał we mnie wspomnienia. Zawsze, ale to zawsze chciałam nosić białe koszule, rockowe botki, czapkę z daszkiem i ciemne okulary przeciwsłoneczne, żeby  moi fani nie zamęczyli mnie błaganiami o autograf, kiedy przyłapią mnie na mieście. Miałam być incognito do granic możliwości, by móc spokojnie żyć i oddawać się artystycznym zapędom. 
Moi Drodzy, sprawdźcie więc w czym chodzą niedoszłe gwiazdy teatru i wielkiej estrady muzycznej! Przy okazji możecie też nabyć tę samą koszulę, z rabatem -20%! Sami powiedzcie, że to niezbędny element każdej artystki! Kod rabatowy brzmi "ptysia20" i obowiązuje w sklepie NA-KD do końca sierpnia!

PS. A czy Wy opowiecie mi o swoich dziecięcych marzeniach? 









buty - CzasNaButy
spodnie - nn
koszula - NA-KD
czapka - H&M
torebka - Deichmann


Komentarze

  1. Boże jakie cudowne buty! Idealne na jesień która jeszcze trochę i nadejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja prawdziwej gwiazdy. :) Świetna historia. Ja zawsze marzyłam, żeby być projektantką mody i szyłam ubrania bezpośrednio na moich lalkach Barbie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze chciałam być aktorką albo po prostu sławna, żeby wszyscy podziwiali mój talent, klaskali a ja będę miała dużo pięknych sukienek i strojów haha :D Ach te marzenia z dzieciństwa :D A co do białej koszuli to już mam ich kilka bo dla mnie to totalny must have w szafie. A buty piękne, uwielbiam takie ciężkie buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie skompletowany zestaw :-)

    Dzieciece marzenia sa takie fajne- ja przez pewien czas chciałam podobnie jak ty byc piosenkarka, później jednak przeszło mi na stronę aktorstwa- po odegraniu brukselki a pożniej pielęgniarki w przedstawieniach. Podobnie jak Ty chodziąłam na różnego rodzaju kółka artystyczne, grałam na fortepianie w szkole muzycznej itd. W swoje marzenia w tej kwesti jakoś wierzę do dziś grając od czasu do czasu w filmach, reklamach, klipach etc :-)
    Ha ah jednak nigdy nie marzyłam o sławie tylko barzdiej o tym aby robic to co kocham i moc sie za to utrzymać :-)

    pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty slicznie wygladasz w takim wydaniu ;* pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo marzenia są po to, aby je spełniać;))) Bardzo udana stylizacja z lekkim pazurem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie kochana <33 Mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja, wyglądasz fantastycznie. Świetna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nigdy nie ciągnęło do sławy, bo to bardzo męczące, a dodatkowo jako dziecko chciałam wykonywać bardziej przyziemne zawody, więc zawsze marzyłam, żeby pracować w sklepie mięsnym, co również mnie bawi, bo na dzień dzisiejszy nie jem mięsa. Dzisiaj mogę jedynie stwierdzić, że miałam bardzo dziwne marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow sesja bardzo udana i te buty coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, super! Moje marzenia z dzieciństwa są nadal aktualne i bardzo podobne do Twoich, bo również od zawsze pragnęłam śpiewać i występować na scenie. Nadal tego nie przekreślam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jako małe dziecko raczej nigdy nie marzyłam o sławie. Jednak w młodości zawsze chciałam pracować w sklepie,co teraz dla mnie wydaje się okropnym pomysłem haha :D
    Super stylówka :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, masz wyczucie stylu i świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chciałam być fryzjerka i cieszę się, że nie zostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja :) świetna czapka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach. Podoba mi się również Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chciałam być spikerem radiowym, aktorką, piosenkarką A w końcu wszystko wyszło zupełnie inaczej😂

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Masz piękna figurę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznie :) Jak zwykle Twoje zdjęcia są swietnie dopracowane <3 SZACUN

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze pasuje do Ciebie ta stylizacja! Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz fantastycznie. Miałam wiele marzeń, ale z guzem mózgu, operacjami i powikłaniami wszystkie lany runęły.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow sesja bardzo profesjonalna📷👀

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja. Idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna stylizacja, ma w sobie to coś... Co do moich marzeń z dzieciństwa to się nie spełniły i dobrze, bo były śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie było podobnie jak byłam młodsza. Brałam udział w konkursach muzycznych, teatralnych i zawsze zdobywałam nagrody. Szkoda, że ti wszystko się skończyło 😣 Odnośnie stylizacji, jak zawsze robi na mnie ogromne wrażenie 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. O moich dziecięcych marzeniach mogłabym pisac i pisac. Początkowo chciałam być księżniczka, chyba marzy o tym każda dziewczynka. Potem zmieniłam plan i chciałam być Czarodziejka z księżyca! Dalej była nauczycielka, piosenkarka, power rangers, sprzedawca, lekarz i wiele innych. Czesc z tych marzeń można powiedziec ze się spełniła, czesc jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też miałam wiele marzeń, ale już z nich wyrosłam, ale pojawiły się kolejne i chcę je spełnić i być osobą szczęśliwą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny ten look, pięknie wyglądasz <3 Ja nie miałam nigdy jakichś bardzo sprecyzowanych marzeń - zawsze po prostu chciałam niczym się nie przejmować za bardzo i żyć spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mega stylowo! kaszkiet robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie świetne buty! Podoba mi się ten look! Idealny na nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No kochana twoje zdjęcia i stylizacje zawsze mnie fascynują!
    Mega look! ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.