613. ŻÓŁTA SUKIENKA

Tego lata polubiłam kolor żółty. Kojarzy mi się z ciepłymi dniami, słoneczkiem i przede wszystkim wakacjami. Dlatego też postanowiłam uzupełnić swoją garderobę o coś właśnie w tym kolorze. I tak znalazła się u mnie sukienka z dzisiejszych zdjęć. Jest prosta, bez żadnych dodatków i udziwnień - słowiem  to kolor jest jej całą ozdobą. Na słoneczne, ale wietrzne dni spinam włosy w warkocz, zakładam wyżej wspomnianą sukienkę, a na wierzch dorzucam czarną kurteczkę. W takim wydaniu czułam się naprawdę dobrze!











buty - Deichmann
sukienka - bonprix
kurtka - NA-KD
torebka - Deichmann
naszyjnik  - Szachownica
okulary - szaleo

Komentarze

  1. Piekna stylizacja, bardzo mi się podoba! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś świetny zestaw! Sukienka ma śliczny kolor, a z tymi dodatkami prezentuje się genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poznałam Cię w pierwszej chwili, wyglądasz cudownie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra wygladasz <3
    świetny look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, buty bardzo mi się spodobały. Bardzo podobne widziałam na ZOiO, jednym słowem świetny look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentujesz;)
    pozdrawiam serdecznie:)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja jest niesamowita. Wygladasz megakobieco :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary dodały wyrazistości - podoba mi się ta stylizacja:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście piękny, słoneczny i soczysty jest ten kolor <3
    Ja żółty uwielbiam od dwóch lat jakoś, co zresztą widać po postach :) hehe

    Fantastycznie wyglądasz kochana w tym zestawie :D
    Oksy również mega mi się podobają :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda! Sama połączyłabym tak kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie jak zawsze :) Kolorystyka przemawia do mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This post is invaluable. How can I find out more?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te zdjęcia <3 Czekam na wiecej tego typu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz ślicznie :)
    Buty zwróciły moją największą uwagę, są genialne ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nadal żółtego nie lubię i wątpie żeby mnie coś do niego przekonało, aczkolwiek Tobie bardzo w nim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sama w tym sezonie przekonałam się do żółtych ubrań i bardzo mi się spodobały :)
    Przepięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super styluzacja. Świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię żółty kolor, dlatego sukienka jest dla mnie rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tam sukienka, jakie Ty masz rewelacyjne buty:):):):):):)Uwielbiam ten fason. Nogi zawsze wygladaja w nim swietnie. PS sukienka tez ladna :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Bardzo lubię twój blog, dajesz wiele inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacje zrobiłaś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji💛 A żółta sukienka wspaniałe przywołuje lato i ciepło słonecznych dni😊 sama takiej nie mam, ale muszę pomyśleć o ty aby się w nią zaopatrzyć 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się wszystko oprócz torebki i okularów. No ale każdy ma inne gusta :P Bardzo pasuje Ci żółty, więc noś, noś i jeszcze raz noś!:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć! Nie mylisz się, zdjęcia które widziałaś u mnie były wykonane w Wolsztynie. Miasto leży 20 km od mojego miejsca zamieszkania i często tam bywam.

    Super zestaw, najbardziej podoba mi się kurtka!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zdania, że największą robotę robi tutaj mimo wszystko Twój warkocz! Masz cudowne włosy i nie ukrywam, że Ci ich bardzo zazdroszczę <3 a cod o stylizacji to buciki bardzo wpadły mi w oko i ta sukienka...obłędny kolorek! dziewczęco i z klasą! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko noszę żółty ale w tym zestawieniu z czernią pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka śliczna sukienka! Ostatnio bardzo polubiłam żółty kolor :) Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie żywe, wyraziste kolory! Latem nosze je szczególnie chętnie :) świetnie zestawiłas sukienke z czarnymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest prześliczna i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mój kolor, ale przyznam że tobie w niej bardzo ładnie :) dodatki dopełniają elegancję

    OdpowiedzUsuń
  32. super, ciekawie wygląda z tą kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cała stylizacja nie tylko wygląda przepięknie, ale i pasuje do tla 😍💛 Wybrałaś idealne miejsce na sesję 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzadko mam kolor żółty na sobie, ale masz rację takie kolory wprost na lato 😍

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoja stylizacja jest fantastyczna ❤️
    A kolor sukienki? Sama muszę taka mieć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny delikatny żółty trafia w mój gust a i skep bonprix uwielbiam . mysle że sie po nim dokładniej rozejrze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.