611. KOSZULA W PASKI

Lubię koszule. Ostatnio przekonuję się do nich coraz bardziej, a głęboko w szafie chowam wszelkiego rodzaju t-shirty. Myślę, że wyglądają elegancko, ale można je wpleść także w sportowe stylizacje. Dziś połączyłam koszulę w biało błękitne paski z białymi spodniami. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała sandałków na wysokim obcasie i maleńkiej torebeczki. Niedzielny spacer zaliczam tym samym do bardzo udanych. Świeże powietrze, piękne słoneczko... A Wy co zrobiliście dziś dla siebie?












buty - Deichmann
spodnie - H&M
koszula - bonprix
okulary - Granashop 

Komentarze

  1. Zdjęcia są cudowne :* Outfit jest w moim stylu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka, letnia stylizacja! :) Ale chyba buty najbardziej mi się podobają, są śliczne <3 Ja wybieram się na przejażdżkę rowerem, trzeba korzystać z pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny zestaw! Bardzo ciekawe połączenie baby blue i pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam i koszule, i paski. A tutaj mam cudowny miks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Wszystko mi się w niej podoba, a szczególnie sandałki i torebka. Lubię koszule, ale jesienią i wiosną. Latem stawiam na T-shirty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście mam awersję do koszul, ale u Ciebie stylizacja bardzo mi się podoba 🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ❤
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wyglądasz w tej stylizacji, chodź osobiście nie lubię spodni które mają takie nogawki .;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A very nice striped top perfectly combined with these white pants and superb sandals!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/08/05/milestones/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz:) bardzo ładna koszula i sandałki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na takie paski - jestem na tak:) Bardzo fajna, letnia stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy zestaw. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, pasiak na lato - obowiązkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i elegancka koszula. Buciki jednak najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też ostatnio kocham się w koszulach- i kartkach dżinsowych😉 ale właśnie takie koszule z odcieniami błękitu jak Twoja podobają mi się najbardziej ❣

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten look <3 Genialnie wyglądasz w tym połączeniu! Uwielbiam białe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna stylizacja, bardzo podobną koszulę widziałam w ZOiO. Świetnie na Tobie wygląda, piękne zdjęci <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne letnie połączenie na nieco chłodniejsze dni - wszystko slicznie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam bardzo dużo koszul w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię pasiaki! Czasami muszę się powstrzymywać na zakupach, bo najchętniej całą szafę miałabym właśnie w takim wzorze :D piękny look!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie leżą na Tobie te spodnie:) Generalnie super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszula ale buty po prostu mega!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny, delikatny look 😍 stonowane kolory, koszulka w paski jest przepiękna i Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie 👌🏻❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taki look <3 aż mi szkoda, jak ogladam te zdjecia bo zdalam sobie sprawe ze w lato bardzo malo chodzilam w bialych spodniach :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam koszule, a w paski to mój ulubieniec, ta Twoja jest bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.