608. BIAŁA SUKIENKA

Kiedy byłam mała nie lubiłam nosić białych rzeczy. Jak każde dziecko byłam umorusana jeszcze zanim wyszłam z domu. A to lody kapnęły na sukienkę, a to herbata wylała się na koszulę, a to białe rajstopki zalały się krwią, kiedy zaplątałam się o własne nogi i zdarłam łokcie oraz kolana. Cóż, taki urok dzieci. Dziś znalazłam idealną białą sukienkę. Oczywiście zostało mi coś z tej małej, roztargnionej dziewczynki, bo pierwsze co to pobrudziłam moją nową zdobycz. Niemniej jednak przygotowałam iście wakacyjną stylizację, bo przecież temperatura nie pozwala na zakładanie jeansów i bluzy. Biała sukienka marzyła mi się już od początku tegorocznych wakacji. Swój ideał znalazłam na bonrpix. Idealnie wpisała się w klimat wakacji. Do tego kapelusz, który chronił mnie przed słońcem, torebka (absolutny must have tego sezonu - pasuje do wszystkiego!) i wygodne trampki, żebym nie cisnęła się w butach na obcasie. Jestem ciekawa, czy tym razem moja stylizacja się Wam spodoba!













sukienka - bonprix
torebka - szaleo
okulary - Szachownica
kapelusz - Szachownica

Komentarze

  1. Cudowna sukienka,pięknie Ci w niej ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo Ci w tej sukience młoda darmo.Fajne połączenie romantyzmu oraz sportowego charakteru butów.Przelamanie dwóch stylów,które razem tworzą spójną całość.Podoba mi się bardzo w wolnej chwili zapraszam do siebie zostaw jakiś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany jak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddawaj mi te kwiatki bo są fantastyczne.
    Zdjęcia i look też fajne.
    Bardzo ciekawie musiałaś wyglądać tska brudna i umorusana.
    Byłam taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka <3 moim zdaniem wszystko do siebie idealnie pasuje i bardzo wpasowuje się w te upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, dziewczęca stylizacja. Biała sukienka jest super, kapelusz dodaje uroku, a mała torebeczka świetnie dopełnia stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jak Ty pięknie wyglądasz w tym zestawie;) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a kapelusz dodatkowo dodaje lekkości ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Jesteś bardzo fotogeniczna :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. JAK UROCZO WYGLĄDASZ :)
    Słoneczniki super się prezentują w takim 'niewinnym' look-u ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka piękna sukienka! must have latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lekki i świeży look. Jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta sukienka, z kapeluszem tworzy swietny LOOK!
    Sloneczniki sa CUDOWNE!! <3 <3 Buziaki kochana :* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo romantyczna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała romantyczna stylizacja; wyglądasz niczym panna młoda :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ci pasuje kapelusz!<3 Super stylizacja moja droga:*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny przygotowałaś look, genialnie wygląda. Kapelusz genialnie pasuje do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, wiosenna stylizacja ;) też ostatnio się rozglądam za czymś białym do swojej szafy ;) na takie upały to i sukienek i jasnych rzeczy za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka! Bardzo mi się cała stylizacja podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja 😍 jeszcze kapelusz 👌

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta sukienka, jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie Ci w tej sukience. 😍 Ja się wystrzegam białych rzeczy jak mogę, ten kolor do mnie zupełnie nie przemawia, zdecydowanie wolę ciemniejsze kolory na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja 😃
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bajecznie! :) jesteś mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, że wyglądasz prześlicznie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim jesteś piękna. Stylizacja jak najbardziej w moim guście. Lubię połączenie elegancji z wygodą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem typowym przykładem dziewczyny, która lubi czerń, błyskotki i mocny makijaż. Mnie w takim wydaniu nie zobaczysz. Ale Ty....Od pierwszego ujęcia uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Wyglądasz ślicznie i bardzo naturalnie. I wiesz, co? Bardzo mi się ta sesja podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.