602.W ZBOŻU

Wiecie, że pola znajdują się dosłownie kawałek od mojego domu, a ja przez tyle lat nie miałam żadnej sesji w zbożu? To dziwne, bo przecież mają swój niezwykły, bardzo dziewczęcy klimat. W końcu pomyślałam sobie, że przecież to doskonałe miejsce, by wykonać krótką sesję. Od razu wiedziałam, że niezbędny będzie kapeluz - wszak letnie stylizacje w sukienkach i w towarzystwie kapelusza wyglądają cudownie! Oprócz tego wybrałam granatową sukienkę w groszki. Jeśli uważnie śledzicie wpisy na moim blogu to zapewne wiecie, że to jeden z moich ulubionych wzorów w tym sezonie. Sukienka pasuje do wakacyjnego klimatu i jest niesamowicie wygodna, w sam raz na spacer za miastem. A na moich stopach wylądowały przewygodne Zaxy. Od pierwszego założenia polubiłam je za to, że są tak wygodne i mimo wysokich temperatur nie obcierają moich stóp! Z ręką na sercu mogę je Wam polecić. To co, gotowi by obejrzeć moją sesję?













buty - Zaxy
sukienka -Netmoda
kapelusz - Szachownica
zegarek - Granashop

Komentarze

  1. Wyglądasz mega dziewczęco w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Ostatnio sama skusiłam się na kapelusz. :D Buciki mają cudowny kolor i te kwiaty. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, dziewczęcy look! Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany jak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajna stylizacja i fajny sposób na pokazanie balerin. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzisz, bo najczęsciej nie dostrzegamy tego, co mamy pod nosem ;) hehe

    Sesja wyszła bajecznie, a Ty kochana przeuroczo, jak taka dziewczyneczka <3
    Wyglądasz tu na 16lat- przepięknie w tym kapeluszu :)

    Aż samej zamarzyła mi się sesja w zbożu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, zdjęcia są niesamowite, pięknie na nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sesja, po prostu urocza:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i super sukienka. Jestem fanką tego typu kroju. Zapraszam do mnie: https://littaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia, śliczna Ty. Nie sądziłam, że w sukience w groszki można tak dobrze wyglądać. Urocze meliski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w zbożu.
    Wszystko jest śliczne: sukienka, kapelusz, buty.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love so much your polka dots dress and your shoes are so cute!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  13. (Zbyt słodka jak dla mnie) stylizacja, taka lekka i dziewczęca. Też mam niedaleko domu zboża. :') Mnóstwo pól i łąk, niestety...
    Piękne włosy! <3

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, uwielbiam taką naturę na nich!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentujesz! Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja! Akurat w sam raz żeby odpędzuć deszczowe chmury☺

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz, sukienka w groszki nagrywalnie na tobie leży. A podobne buty widziałam w opis odsyłacza. Piękny wpis, pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny dziewczęcy outfit! Miło się patrzy a sesja w polu cudo! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna, sesja, bajeczne zdjęcia, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie super buty i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację- zdjęcia w zbożu mają swój wyjątkowy, unikatowy klimat! Cudowna sesja <3
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne detale idealnie pasujące do klimatu! Pole ze zbożem to zdecydowanie widok który uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włoski.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam sesje w zbożu! :) mega urocza sesja, cudna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale mega pięknie wyglaaadasz ! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka urocza dziewczęca stylizacja, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sesje w zbożu czy w kwiatach mają swoje klimaty:) Slicznie wyglądasz, buciki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny czerwcowy Letni wieczór patrzę przez okno jest szaro buro i ponuro Przyznam szczerze że marzyłam o ochłodzeniu bo było mi zbyt gorąco ale dziś jest mi po prostu zimno i przydałoby się troszeczkę ciepełka A ty jakie preferujesz temperatury upał czy jednak rześkie powietrze Wyglądasz prześlicznie Tak promiennie tak dziewczęco i świeżo bardzo ładna sesja bardzo ładna prosta nie przekombinowane stylizacja za to wielkie brawa ode mnie Pozdrawiam cię pięknie życzę ci przyjemnego wieczoru oraz mnóstwo wspaniałych chwil w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło i oczywiście kolejnych fantazyjnych stylizacji i sesji


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  30. Aleksandra ze StyleVibes.pl27 czerwca 2018 13:06

    Pięknie Ci w tej stylizacji, mam bardzo podobną sukienkę i uwielbiam w niej chodzić 😍 Bardzo klimatyczne, letnie zdjęcia! 😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam już robioną podobą sesję do tej, muszę przyznać że uwielbiam do tamte pory zdjęcia w takim plenerze, klimacie wsi i zboża. Także oklaski!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia! Nie wspominając już o stylizacji i Twojej urodzie. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  33. jak uroczo Ci w tych groszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sesja wyszła genialnie! :) Też miałam kiedyś zdjęcia w zbożu... Ślicznie wyglądasz w tej dziewczęcej stylizacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia przywodzą na myśl Domek na prerii :) Stylizacja nie w moim stylu, ale wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie-jak zwykle :) Wyglądasz trochę jak Ania z Zielonego Wzgórza,tylko kolor włosów inny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyszła ci ta sesja lekko w stylu retro:) FAJNIE


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  38. ale przepiękna jest ta stylizacja! Kapelusz jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia wśród natury wyglądają pięknie 💚 baleriny są urocze 😍 a cała stylizacja jest świetna 👌🏻😍

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam sesje w zbożu! <3
    śliczny kapelusz i sukienka a butki przeurocze :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.