600. BIG STAR SHOES

Dzisiejszy look jest w nieco innym stylu niż moje pozostałe outfity. Dlaczego? Ponieważ to typowo codzienna propozycja. Założyłam bardzo wygodną sukienkę z szerokimi rękawami. Do niej założyłam plecak - w sam raz na niedzielną wycieczkę za miasto. Jeansowa kurtka dopełniła tę stylizację. Ale... wisienką na torcie są buty! Nigdy nie miałam tak lekkich butów sportowych. Są niesamowicie wygodne, przewiewne i można w nich chodzić przez cały dzień! To moja propozycja na sobotni wypad za miasto! Jak Wam się podoba? 













buty - BigStarShoes
sukienka - NewYorker
plecak - SuperGalanteria
kurtka - Lidl

Komentarze

  1. Sukienka i buty mega! Super foto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :) buty bardzo ciekawe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie look bardzo fajny. Szczególnie podobają mi się buty oraz sukienka. Nie wiedziałam ze szerokie rękawy wróciły do łask! Jak dla mnie super, że moda powraca <3

    mój blog: https://piorkofeniksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna stylizacja i faktycznie buty sa boskie jednak ja bym wolała inny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna stylizacja, faktycznie buciki wyglądają na bardzo wygodne i lekkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne buciki na lato! <3
    śliczna stylizacja :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zestawy są teraz najbliższe mojemu sercu, luz i wygoda przede wszystkim :)
    Przy okazji jest bardzo dziewczęco i autentycznie przede wszystkim, a to najważniejsze :)
    A buty są piękne ajććć <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Kochana wyglądasz:) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love so much your dress and sleeves look amazing. Great combo!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty... boskie:D Uwielbiam takie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, buty wyglądają cudnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeansowa kurteczka świetnie dopełnia stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest rewelacyjna

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie mogę się na włosy napatrzeć:)

    www.oneshotperday.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał. Całe zestawienie na mega tak! :) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna ta sukienka, z butami zgrywa się znakomicie. :)
    Kolor butów to totalny hit! :D

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. czy te buty faktycznie są takie wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful look
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aleksandra ze StyleVibes.pl20 czerwca 2018 22:27

    Rewelacyjny styl, bardzo podoba mi sie Twoje zestawienie 😍 Swietnie skomponowany look! 😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają naprawdę świetnie! Uwielbiam łączyć sukienki ze sportowymi butami. Idealny look!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie, piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te buty❤❤❤ mega podobają mi się wzory i kolor 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  24. buty sa cudowne Kochana , swietnie wygladasz ;****

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Całość wygląda super! Bardzo ładny outfit 😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet nie widziałam, że bigstar ma takie piekne buciki :) Czas przejrzeć ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają na takie lekkie i wygodne że aż szkoda że nie noszę sportowych butów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty mają obłędny kolor 💙 cała stylizacja bardzo mi się podoba. Na codzień lubię taką wygodę 👌🏻👌🏻😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look, buty przyciągają uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. buty są świetne, uwielbiam takie :)
    cała stylizacja bardzo na plus <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Buciki są przesliczne i wygladają na naprawdę wygodne! Bardzo ładnie polaczyłas je z tą sukienką ! Look wyglada bardzo oryginalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie oryginalne buty! Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.