597. ZAMSZOWA KURTKA

To, że przepadłam na dobre jeśli chodzi o białe spodnie to już zapewne zdążyliście zauważyć. Pewnie niejedna z Was powie, że to nic dziwnego, ale jako, że przez 25 lat swojego życia miałam tylko jedną parę takich spodni w swojej szafie to już nie lada wyczyn. Ale ja dzisiaj nie o tym! Bowiem w mojej szafie pojawiła się zamszowa kurteczka. Nie spodziewałam się, że tak bardzo ją polubię! Jest naprawdę wygodna i pasuje do wielu stylizacji. A o to nietrudno. Postawiłam na white look, który uzupełniłam moimi ulubionymi trampkami marki BigStar oraz kapeluszem. Wisienką na torcie jest torebka! To mój nowy nabytek - jest niesamowicie pojemna, sprawdzi się chyba w każdej letniej stylizacji i wygląda bosko! Nie tylko na zdjęciach, ale też w rzeczywistości! 











buty - BigStarShoes
spodnie - nn
t-shirt - Szachownica
kurtka - Goodlookin
torebka - GranaShop
kapelusz - hathat

Komentarze

  1. Fajny, codzienny look. Kurtka dobrze tu pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurteczka faktycznie jest cudna!:) Cudne połączenie:) Muszę sobie zakupić białe spodnie, niestety ostatnio do prania dostała się biało różowa bluza i z białych spodni zrobiły się różowe ehh.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Obserwuję, zapraszam do mnie! Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest super, podoba mi się szczególnie jej kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so beautiful in pastel colors. Love so much your bag!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja, najbardziej podoba mi się torebka, ale i też bardzo podoba mi się bluzka https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ z napisem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka, chętnie bym taką ubrała. :) a w kapeluszu jest Ci po prostu prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz, białe spodnie to jest idealny wybór na lato. Sama ostatnio znalazłam podobne białe spodnie na zoio. Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!! Sliczna kurteczka ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, barzdo wygodny zestawik. Świetna jest ta torebka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super letni look :) mam ten sam model torebki, jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz 😍
    Takie kurteczki są ostatnio hitem👍
    Sama się waham czy nie sprawić sobie takiej☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja! <3
    mam podobny kapelusz :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja! <3
    mam podobny kapelusz :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice, cool but also very elegant, the kind of perfect casual chic outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/08/royal-greenhouses/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pati, jak zwykle zachwycasz i olśniewasz swoim dziewczęcym urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz Kochana, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ile do zamszu podchodzę z dystansem, o tyle u Ciebie wygląda bardzo efektownie - ślicznie Ci!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kurteczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja!
    Świetny kapelusz :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja , uroczo wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny outfit, u mnie by pewnie nie wypalił. U mnie to co białe zaraz by było czarne xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Całość bardzo mi się podoba ^^
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo ładne zdjęcia i stylizację *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się dopełnienie tej stylowki kurtką i torebką :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/biaa-sukienka-i-czerwone-dodatki.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna, a spodnie jeszcze lepsze:) Sprawdźcie sobie tak może ubrania od https://www.fashion4.pl, ja stawiam na zakupy online.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.