601. RÓŻ I BIEL

Pogoda spłatała nam niezłego figla! Rano było ponad 30 stopni, a po południu termometr pokazywał jedynie 15! Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo dzięki temu przygotowałam zdjęcia do dzisiejszego wpisu! Prosta stylizacja - trampki, białe spodnie i cudna bluza oversize w kolorze cukierkowego różu od razu przyszły mi do głowy. Żeby nie zagubić letniego klimatu dodałam dużą torbę w kolorowe wzory i flamingi. Jest naprawdę warta uwagi, po pierwsze ze względu na objętość. Kiedy ją rozwiążemy otrzymamy naprawdę przeogromną torbę, w którą schowamy wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, na przykład podczas wakacyjnego wyjazdu. Po drugie, ze względu na jakość. Naprawdę materiał i samo wykonanie są godne podziwu. Co najważniejsze produkty ze sklepu Ekoszale są wykonywane ręcznie i to w Polsce! Bardzo lubię takie małe biznesy, w które ktoś wkłada całe swoje wielkie serducho! Koniecznie sprawdźcie inne propozycje z tego sklepu!












buty - BigStarShoes
spodnie - H&M
bluza - GranaShop
torebka - Ekoszale
okulary -Granashop 


Komentarze

  1. pięknie Ci w takich delikatnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love so much your bag. It's so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  3. torbę Ci skradnę bo jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, podoba mi się. Fajne połączenie kolorystyczne i ta torba z flamingami. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, genialna stylizacja. Torebka mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pastelowe kolory.
    Torba jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej torbie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. torba bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czailam się na te trampki ale kupiłam sneakersy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta stylizacja💙 totalnie w moim guście, a torba jest niesamowita😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice and cool outfit and the bag is top!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/22/mondorf-les-bains/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te Twoje włosy są mega! :) Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylówka - najbardziej spodobała mi się torba - idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż z bielą łączy się w doskonałą całość 😍 Wyglądasz w tej stylizacji rewelacyjnie 😍 Uwielbiam Cie ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zauroczona torebka! Cała stylizacja cudo ale torebka musi być moja szybko ❤️😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochalam się w tej torbie! widze ze jest swietnie wykonana <3 caly look mi sie bardzo podoba mega lubie takie połaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy ten look <3 Jakbym Cię zobaczyła na ulicy to na pewno bym Cię rozpoznała, ponieważ po prostu błyszczysz kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza jest przesłodka <3
    torba rzeczywiście idealna na wakacyjne wyjazdy :) a pogodą się nie martw Kochana, u mnie dzisiaj tylko 12 stopni i pada deszcz, niestety zaczęło się lato ale kompletnie tego nie czuć
    pozdrawiam cieplutko
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest genialna, mimo że nie do końca w mojej kolorystyce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Linie ubrani które masowo ą robione często mają niskie wykonanie nie porównując do małych biznesów które przykładają się by zdobyci nowych klientów. Fajne połączenie barw róż i biel. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torba, motyw idealny na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja - mimo braku słońca w powietrzu czuć lato. Torebka bardzo ładna. Zamówiłam niedawno podobny materiał i w planie mam szycie letniej torebki

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam połączenie tych kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatne letnie kolorki,super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajan, wakacyjna stulizacja. Uwielbiam biale trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, żałuję, że nie ma kto mi takich robić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać cudownie wyglądasz w tej stylizacji! U mnie również pogoda straszna przez ostatnie dni niestety.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cala stylizacja jest fajna, ale ta torba skradla moje serce... <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj śliczna ta stylizacja! <3 Ten worek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne połączenie na chłodniejsze letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aleksandra ze StyleVibes.pl27 czerwca 2018 12:20

    Pięknie Ci w tej stylizacji, wyglądasz naprawde fenomenalnie <3 Ja sie bardzo polubiłam z białymi spodniami, wręcz je ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka piękna torba! Idealna na plaże i nie tylko.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.