599. WARZYWNY OGRÓD

Pewnie tytuł wpisu nieco Was zmylił. Przygotowałam na dziś recenzję kosmetyków marki Ava Laboratorium, o wdzięcznej nazwie warzywny ogród. Z czym kojarzy Wam się to miejsce? Dla mnie to piękne, dojrzałe pomidory, cudowne ogórki, marchewki prosto z ziemi i buraczki, które smakują pysznie z ziemniaczkami! Dziś opowiem Wam o kremie karotenowym do twarzy oraz o maśle do ciała, które wpisuje się idealnie w potrzeby naszej skóry latem! Gotowi? Weźcie szklankę zimnej wody z cytryną i w ten upalny dzień dajcie porwać się mojej recenzji!




Krem karotenowy 
Cena: ok. 19 zł
Pojemność: 50 ml
Krem do twarzy zamknięty w małym słoiczku od razu zrobił na mnie wrażenie. Nigdy nie miałam okazji używać kremu z marchewką na obrazku! Zawiera beta-karoten i witaminy B1, B2 oraz C. Przeznaczony dla skóry suchej i mieszanej. Bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Podobno też przeciwdziała starzeniu się skóry! Ja jednak zauważyłam inne jego właściwości. Świetnie odżywia i regeneruje skórę. Widoczna jest także poprawa elastyczności i jędrności poprzez bardzo ładne wygładzenie. Oczywiście to nie jest takie hop siup i cały ten proces trochę trwa, ale pierwsze zauważalne efekty są już po miesiącu. Latem zapewne każda z nas złapie troszkę słoneczka, a krem ten ma jeszcze jedną, cudowną właściwość. Poprawia koloryt skóry, nasza twarz będzie więc wyglądać na świeżą, zadbaną i ładnie opaloną! Można stosować go na twarz, szyję i dekolt, co czyniłam z wielką ochotą. Ma bardzo delikatny zapach, a więc na pewno nie będzie nikomu przeszkadzał. Czasami też pojawi się sytuacja, w której makijaż okaże się niezbędny. Krem karotenowy z powodzeniem można stosować pod make-up! Jestem ciekawa czy sięgniecie po ten krem :) Ja z pewnością wybiorę go jeszcze nie raz, kiedy będę na zakupach w drogerii.


Masło do ciała
Cena: ok. 22 zł
Pojemność: 250 g
To trochę pogmatwana historia, bo to masło marchewkowe pachnie... wanilią! Mimo tego bardzo je polubiłam - tak bardzo, że zostały mi jedynie jakieś resztki na samym dnie. Smaruję się nim po każdej kąpieli, bo naprawdę zapach jest cudowny, a konsystencja w sam raz! Szybko się wchłania, a na nogach pozostawia przyjemne uczucie miękkości! Czasami łapię się na tym, że dotykam swoich nóg, bo są tak delikatne i gładkie! Jestem totalnym bladziuchem, moje nogi są prawie białe, ale mają w niektórych miejscach widoczne przebarwienia. Zawsze wiedziałam, że właściwości kosmetyków karotenowych pozwalają wyrównać koloryt skóry. I to prawda - efekt widoczny jest po kilku tygodniach stosowania. To jeden z tych kosmetyków, który naprawdę bardzo polubiłam od pierwszego użycia. Sprawił, że nawet latem, gdy temperatura sięga jakiś górnych granich to chcę się nim posmarować. Wiem też, że nie będę się kleić, a moja skóra pod wpływem warstwy masła nie zacznie się pocić. Psst! Teraz na stronie Ava Laboratorium kupicie te cuda w promocji! Naprawdę warto! Moim zdaniem musicie wypróbować tych kosmetyków. Za taką cenę nie ma co się zastanawiać!