823. LET'S GO OUT

Macie markę odzieżową, którą cenicie sobie za dobrą jakość, niskie ceny, świetne składy? Tak się składa, że ja już od kilku dobrych lat sięgam po ubrania marki Volcano. Są modne, wygodne, pięknie się prezentują, realizują obecne trendy i przede wszystkim nie wstydzę się ich polecić. 

Tym razem mam total look właśnie od marki Volcano. Wszelkie odcienie wrzosowego koloru to coś, co kojarzy mi się z jesienią. Ta stylizacja została wybrana przeze mnie na codzienne wyjścia. Dokąd? Otóż marka zachęca nas do wychodzenia na świeże powietrze, do ulubionych miejsc i zachęca do aktywności fizycznej. To nie musi być morderczy trening na siłowni! Wystarczy, że pójdziecie na spacer do lasu, pojedziecie rowerem do sklepu czy założycie rolki i pojedziecie się przewietrzyć. Chodzi o to, by zachęcić wszystkich do zadbania o swoje zdrowie!

Ja wybrałam się na spacer w moje ulubione miejsce - nad jezioro, które położone jest w lesie. Tak dawno nigdzie nie byłam, że aż nie wiedziałam co zrobić najpierw. Chciałam zbierać grzyby, chciałam siedzieć na pomoście, chciałam biegać po lesie, dosłownie robić to wszystko, na co nigdy nie mam czasu. Teraz zrobiłam sobie z tego małą tradycję i przynajmniej dwa razy w tygodniu pozwalam sobie na takie przyjemne spacerki!






buty - FitFlop via ButyJana
spodnie - Volcano Seesly
golf - Volcano Juli
kamizelka - Volcano Iggy
okulary - 4F
plecak - Deichmann

Stylizacja przygotowana dzięki uprzejmości marki Volcano i Fotomoda