820. BEŻOWA STYLIZACJA NA JESIENNY WYJAZD NAD MORZE

 Pamiętam, kiedy pierwszy raz zobaczyłam Bałtyk. Stanęłam na schodach w Jantarze i nie mogłam pojąć, że naprawdę nie widać jego końca. Stałam na tych schodach i nie wiedziałam jak się ruszyć. To był widok, który zapiera dech, cieszył, wzruszał i pokazywał jak piękny jest świat. Miałam wtedy 24 lata, świat stał przede mną otworem, a ja, zaskoczona bezkresem morza nie wiedziałam co mnie czeka. 

Dziś z sentymentem wracam nad polskie morze. Za każdym razem staram się wybierać małe miejscowości, w których nie ma kurortów, wielkich hoteli i najczęściej można znaleźć nocleg albo u prywatnych osób, albo w domkach prawie przy plaży. Lubię spacerować brzegiem morza, odkrywać jego tajemnice, lubię zwiedzać i poznawać historię miejsca. Chyba nie zdarzyło mi się leżeć na plaży, na pewno nie zdarzyło mi się wchodzić do wody, ale samo miejsce daje mi taki spokój i tak bardzo odpoczywam, że naprawdę nie potrzebuję niczego więcej.

A ostatnim razem, kiedy wybraliśmy się na weekend podbijać nadmorskie plaże wybrałam beżowy zestaw. Najmocniejszym jego elementem jest beżowa parka marki Regatta. Jest przeciwdeszczowa, chroni od wiatru i wygląda świetnie w każdej stylizacji. Myślę, że to taki jesienny must have w każdej szafie! 




buty - FitFlop via. ButyJana
spodnie - Sklep Damski Eva 
kurtka - Regatta
bluza - Sinsay 
czapka - nn

Komentarze