824. GOODLOOKIN - okrycia wierzchnie dla każdego

 Lubię ten czas, kiedy nosimy kurtki, czy płaszcze. Zawsze wydaje mi się, że te stylówki są tak idealnie dopracowane, a dobranie okrycia wierzchniego to naprawdę łatwa sprawa. Oczywiście nie każdy lubi okrycia wierzchnie, ale jak dla mnie bez dwóch zdań to najlepsze rzeczy do budowania stylizacji jesienią i zimą. Dziś chciałabym Wam pokazać trzy stylizacje z kurtkami, które znalazłam w sklepie GOODLOOKIN. Mam stamtąd sporo ubrań na każdą porę roku. 


Moja pierwsza propozycja to krótka kurtka w jasnym kolorze przygaszonej perły. Idealnie sprawdzi się na takie temperatury jak dziś. Niech Was nie zwiodą te piękne liście na zdjęciach - kiedy robiłam te zdjęcia to o pięknej jesieni mogłam już dawno zapomnieć. Niemniej jednak sama kurtka wygląda totalnie pięknie, jest wygodna, ma kaptur i ściągacze przy rękawach. Idealna do sportowych stylówek i spacerów w nieco cieplejsze, zimowe dni! 



buty - Goodlookin
spodnie - bonprix 
torebka - Fabiola
kurtka - Goodlookin
czapka - Sklep Damski Eva


Druga propozycja to krótka alpaka. Bardzo ciepła, ale w wydaniu nieco bardziej nowoczesnym. W swojej szafie mam kilka różnych płaszczyków z alpaki, niemniej jednak ten jest dla mnie zupełną nowością, jeśli chodzi o krój. Ma kieszenie zapinane na zamki, wygląda naprawdę dobrze i przede wszystkim nie mechaci się, więc długo pozostanie piękna! 


buty - Deichmann
spodnie - Sklep Sportowy Eva
bluza - Crossjeans
kurtka - Goodlookin
czapka - Volcano


Trzecia propozycja to długa, karmelowa kurtka z przedłużanym tyłem. Bardzo podobają mi się w niej czarne dodatki i kaptur. Jest idealna na chłodniejsze dni. Bardzo lubię, kiedy kurtka zakrywa mi plecy i nie muszę się martwić, że przy każdym ruchu będą odkryte. Dodatkowo ma głębokie kieszenie zapinane na zamek, dzięki czemu zmieszczą się tam rękawiczki i nie zgubię ich przypadkowo. To jest moja największa polecajka na ten zimowy czas! 


buty - Deichmann
spodnie - Selfieroom
kurtka - Goodlookin