819. BACK TO UNI - STYLIZACJE NA UCZELNIĘ

 To chyba jeden z moich ulubionych tematów, czyli school outfits ideas! Rewelacyjnie czuję się w takich stylówkach, które przypominają te z amerykańskich filmów dla nastolatków. Spódniczka w pepitkę, czarna marynarka, mokasyny i OBOWIĄZKOWO białe skarpetki! Powiem Wam, że to zestaw, w którym śmigam nie tylko na spotkania z przyjaciółmi, ale byłam w nim już także na szkoleniu, randce z mężem i w pracy (ale tutaj w wersji z białą koszulą). 

Swoją drogą właśnie sobie przypomniałam jak bardzo lubiłam film High School Musical. Zac Efron to  mój crush z dzieciństwa! Ten klimat bardzo mi odpowiadał.  Po szkole i odrobieniu lekcji oglądałam tego typu filmy i zawsze wzdychałam do amerykańskiego snu. Zastanawiające było dla mnie tylko to, że jak ktoś zaczynał tańczyć, to nagle wszyscy znali układ. I wtedy główkowałam, czy tylko ja nie umiem tańczyć, czy może z moją szkołą jest coś nie tak!  Wspomnienia z dzieciństwa zawsze wywołują u mnie uśmiech na twarzy!




buty - Deezee CCC
skarpetki - Pepco
spódniczka - Sklep Damski Eva
marynarka - Sinsay
torebka - Fabiola
bluzka - Selfieroom
okulary - 4f