822. CZAPKA Z DASZKIEM I MARYNARKA

 Eksperyment z czapką z daszkiem i marynarką uważam za bardzo udany! W końcu jeśli wybieram róż to zawsze wszystko wychodzi naprawdę dobrze! Skoro sobie już powiedziałam trochę komplementów to czas na kilka mądrych słów o stylizacji. Przede wszystkim zazwyczaj jestem zadnia, że łączenie różnych stylów jest dobre o ile nie przekroczymy pewnej granicy. Z drugiej jednak strony kto mi powie, gdzie ta granica się znajduje? Dlatego też nie miałam dzisiaj problemu z założeniem marynarki i czapki z daszkiem. Wyszło nieco zadziornie, trochę zabawnie, ale jedno jest pewne, czułam się naprawdę dobrze.

Jeśli obejrzycie wszystkie zdjęcia i przebrniecie przez tekst to na końcu czeka na Was niespodzianka. Wiem, że nie każdy z Was odwiedza mojego instam, więc możecie dzisiaj podejrzeć co się tam dzieje! Mam nadzieję, że jesteście tego bardzo ciekawi!






buty - FitFlop via ButyJana
spodnie, marynarka - bonprix
koszulka - Volcano (na hasło PS10 otrzymacie -10% na wszystko (obowiązuje do 15.10))
czapka - 4f
torebka - Lasocki/ccc


-------->KLIKNIJ TUTAJ<------------