821. MARYNARKA - ULUBIONY ELEMENT STYLIZACJI

 Ostatnio coś mnie tknęło i zrobiłam porządki w mojej szafie. Okazało się, że mam całkiem sporo marynarek i tak naprawdę noszę je wszystkie. Nowa praca spowodowała, że wyciągnęłam wszystkie "biurowe" rzeczy i w końcu zaczęłam z nich korzystać. Dlatego też dzisiaj musicie zobaczyć tę stylizację z małą czarną i marynarką! Połączenie banalne i można powiedzieć, że niewyszukane, ale wygląda nieźle!

Wracając jednak do tych marynarek - myślę sobie, że potrzebuję jeszcze takiej w kolorze niebieskim, fioletowym i butelkowo-zielonym. I tak jak fioletową już sobie upatrzyłam, tak pozostałych dwóch kolorów nigdzie nie widziałam. Jeśli macie jakieś sklepy, w których je znajdę - dajcie znać, przyjmę wszystkie polecajki!




buty - DeeZee CCC
sukienka - Szachownica
marynarka - Sinsay
torebka - Fabiola